پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 25 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 1367
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۷ دی, ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۴
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ورزشی
  •   

    با حضور پر شور بسیجیان و ورزشکاران:

    اولین دوره المپیاد ورزشی بسیج شهرستان رامسر به پایان رسید

    به همت اداره ورزش و جوانان و با همکاری تربیت بدنی سپاه ناحیه رامسر اولین دوره المپیاد ورزشی بسیج با حضور بسیجیان سراسر شهرستان در قالب پایگاه های مختلف و در هفت رشته تیر اندازی، دارت، دو و میدانی، تنیس روی میز، دوچرخه سواری، والیبال و فوتسال برگزار شد.

    به گزارش نیمه پر، این دوره از مسابقات که از هفته بسیج آغاز شده بود مراسم اختتامیه آن با حضور چشم گیر تماشاگران مشتاق و مسئولین رده اول رامسر و مسئول تربیت بدنی سپاه کربلای مازندران در سالن ورزشی شهید صدر سادات شهر برگزار شد.

    در اختتامیه این مسابقات و در بازه رده بندی فوتسال دو تیم پایگاه روح الله روستای بصلکوه و پایگاه شهدای آخوند محله در وقت قانونی به تساوی یک- یک رسیدند و در ضربات پنالتی این پایگاه بصلکوه بود که توانست از سد تیم آخوند محله بگذرد و حائز مقام سومی مسابقات فوتسال شود.

    در بازی مهیج فینال نیز دو تیم پایگاه شهدای خانسر و رمک در وقت قانونی به نتیجه تساوی یک- یک رسیدند که در ادامه و در ضربات پنالتی تیم خانسر در اعتراض به نحوه قضاوت حاضر به ادامه مسابقه نشد و زمین بازی را ترک کرد و تیم پایگاه شهدای رمک به مقام قهرمانی فوتسال اولین دوره المپیاد ورزشی بسیج رامسر دست یافت.

    نفرات برتر المیپاد در هفت رشته ورزشی عبارت اند از:

    تیراندازی: یاسر برزگر مرادی از پایگاه بسیج طالش محله فتوک، محمد سهیلی و ابوالفضل عسگریان هر دو از دریاپشته به ترتیب حائز مقام های اول تا سوم شدند.

    دارت: حمید رضا ایزک عبدالهی از پایگاه روح الله بصلکوه، سعید ذبیحی از آخوند محله و رضا رفیعی از باغ ملی به ترتیب حائز مقام های اول تا سوم شدند.

    دو و میدانی: میلاد ایزک شیریان از پایگاه بسیج شهید غنمی لرسانور، سهیل علی اسعدی از بصلکوه، و فرزاد هوشی از نارنج بن نیز به ترتیب موفق به کسب مدال از مقام های اول تا سوم شدند.

    تنیس روی میز: رسول علیپور از پایگاه بسیج نارنج بن، علی برعندان از کوزه گر محله و حسین غنمی از گانکسر به ترتیب به مقام های اول تا سوم رسیدند.

    دوچرخه سواری: رضا نوراشرف الدین از پایگاه بسیج رمک، شهریار ایرانی از کوزه گر محله و شهاب جعفری از دریا پشته به ترتیب موفق به کسب مدال های اول تا سوم شدند.

    والیبال: تیم پایگاه بسیج آخوند محله موفق به کسب مقام اول و تیم های پایگاه جالکرود و نیاسته به ترتیب حائز مقام های دوم و سوم شدند.

    در مجموع مدالها در پایان اولین دوره مسابقات پایگاه های بسیج شهرستان، تیمهای پایگاه بسیج شهدای رمک، پایگاه روح الله بصلکوه و پایگاه آخوند محله به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

    ۸۱۱۱۱۷۹۶۴_۷۹۲۲۵

    ۸۱۱۱۱۹۰۵۵_۸۷۵۴۱

    ۸۱۱۱۱۹۰۰۴_۸۷۴۰۵