پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ , Thursday 28 March 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 13613
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۸ بهمن, ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۵
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    رییس مرکز فنی و حرفه ای رامسر:

    پروژه منحصر به فرد مرکز آموزش هتلداری و گردشگری رامسر سال آینده به بهره برداری می رسد

    رییس مرکز فنی و حرفه ای رامسر در آیین افتتاح سایت سنجش الکترونیک مرکز رامسر از بهره برداری پروژه منحصر به فرد مرکز آموزش هتلداری و گردشگری رامسر در سال آینده خبر داد.

    به گزارش نیمه پر رامسر، ایوب ولی پور در گفتگویی ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت: با توجه به اهداف سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مبنی بر توسعه و بهبود خدمات رسانی بر مبنای تکنولوژی روز، از سال جدید کلیه آزمونهای سازمان ازشکل کاغذی به ازمون آنلاین تبدیل خواهد شد.

    وی افزود: این مرکز با همکاری  آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای شهرستان رامسر اقدام به تجهیز و راه اندازی سایت سنجش الکترونیکی در مرکز رامسر نموده تا مردم شریف شهرستان رامسر جهت انجام این آزمونها به مرکز استان یا سایر شهرستانها عزیمت نکرده و به راحتی از هرجای کشور بتوانند با انتخاب شهرستان رامسر آزمونهای کارگران صنعت ساختمان ، تفاهم نامه ای شامل قالیبافی و قلاب بافی و … آزمونهای غیر حضوری یا ادواری و آزمونهای پایان دوره کارآموزی مرکز و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای را در مرکز رامسر انجام دهند.

    ولی پور گفت: این سایت آزمون سنجش  به همراه یک واحد آموزشگاه حسابداری در شهر کتالم و اولین مجتمع اموزشگاهی فنی و حرفه ای شهرستان درروز یکشنبه هفدهم بهمن ساعت یازده با حضور مسولین محترم شهرستانی و مدیران محترم استانی افتتاح خواهد شد.

    وی از کلیه همکاران مرکز و مدیران اموزشگاههای ازاد شهرستان بابت زحماتشان تقدیرو تشکر کردند.

    ایوب ولی پور اظهار کرد: با تخصیص اعتبار مصوب جهت تکمیل و احداث مرکز آموزش هتلداری و گردشگری رامسر که بیش از هفتاد درصد پیشرفت فیزیکی دارد اظهارامیدواری کرد که تا سال آینده آن پروژه منحصر به فرد غرب استان نیز به بهره برداری برسد.