پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 13513
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۵ بهمن, ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    جمعه 15 بهمن 96 رامسر در فضای مجازی:

    از خبر انتقال اداره راه و شهرسازی رامسر به شهرستان تنکابن تا واکنش های مردمی و تکذیب این خبر

    انتشار خبری در فضای مجازی شهرستان رامسر مبنی بر انتقال اداره راه و شهرسازی این شهرستان به تنکابن و ادغام آن با اداره راه تنکابن واکنش های متعددی را در بر داشت.

    به گزارش نیمه پر رامسر، حوالی ظهر امروز بود که خبر انتقال اداره راه و شهرسازی رامسربه تنکابن در فضای مجازی مطرح شد و در پی آن افراد و چهره های شاخص رو همچنین مسئولین رامسر به این تصمیم واکنش های مختلفی را نشان دادند.

    افرادی همچون شیخ اصلاح طلبان رامسر شیخ صفر قاسمی، سردار جمشید حجتی نیا از فرماندهان و یادگاران ۸ سال دفاع مقدس، محمدرضا بهرامی سردبیر هفته نامه موج شمال و برخی کاربران و شهروندان رامسری نیز در پیام های کوتاهی به این خبر واکنش نشان دادند.

    این انتقادات تا غروب امروز همچنان ادامه داشت که روابط عمومی اداره راه و شهرسازی رامسر در اطلاعیه از قول رئیس این اداره خبر انتقال اداره راه رامسر را به تنکابن و ادغام آن را با اداره راه تنکابن تکذیب کرد.

    در این اطلاعیه آمده است:

    با سلام خدمت تمام همشهریان دلسوز شهرستان رامسر

    بدینوسیله به اطلاع می رسانم که خبر ادغام اداره راه و شهرسازی شهرستان رامسر با تنکابن صحت نداشته و این اداره طبق روال سابق در خدمت همشهریان عزیز در محل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در بلوار معلم می باشد و تنها تغییراتی در ساختار اداری و پرسنلی ایجاد شده است.

    انشاءالله در سال جدید هم اداره راه و شهرسازی به همت فرماندار محترم و با اختصاص ساختمانی مستقل به کار خود ادامه خواهد داد.

    مهندس مهدی فضل کریمی-رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رامسر

    پس از جوابیه و اطلاعیه اداره راه رامسر بر خبر انتقال اداره راه رامسر به تنکابن فرماندار رامسر نیز در گفتگویی گفت:  باقاطعیت اعلام می کنم که اداره راه و شهرسازی رامسر کمافی السابق بطور مستقل د رشهرستان به فعالیت خود ادامه دهد و به هیچ وجه به شهرستان تنکابن انتقال داده نمی شود.

    وی بیان کرد: شهرستان رامسر دارای وجاهت بین المللی است و سالانه میزبان میلیونها گردشگر داخلی و خارجی است و ایجاد زیرساخت های مناسب بویژه راه ارتباطی که امروزه مهمترین نیازصنعت گردشگری است یک ضرورت است.

    محمد آزاد اظهار کرد: ما معتقدیم نه تنها باید داشته های موجود را حفظ  و ارتقا بدهیم بلکه باید بدنبال ایجاد امکانات جدید باشیم.

    وی تاکید کرد: خوشبختانه در سایه  وحدت و همدلی و همراهی های امام جمعه محترم شهرستان و نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و تمامی دستگاههای اجرایی شهرستان رامسر دارای دوران خوب مدیریتی  و تعامل را تجربه می کنند لذا انتظار دارم همه تاثیرگذاران در توسعه رامسر حفظ این مسیر همدلی برای اعتلای رامسر را وجهه همت خود قرار دهند هر چند دغدغه نخبگان و صاحبان اندیشه و قلم یک فرصت و ظرفیت برای آینده رامسر است.

    آنچه که تا به اکنون از اظهارات رسمی مسئولین بر می آید این اتفاق نمی افتد اما هنوز معلوم نیست این اقدام که در راستای چابک سازی ادارات راه و شهرسازی در استان ها انجام شده با توجه به چه شاخصه هایی این کار در رامسر حال انجام بود و چه اشخاص و مسئولین از این تصمیم با خبر بودند.

    آنچه که در حال حاضر معلوم شده است با توجه به واکنش رسانه ها و شهروندان رامسر در زمینه لغو این تصمیم بی تاثیر نبوده و انتظار می رود مسئولین ارشد شهرستان همچون فرماندار، نماینده مجلس، امام جمعه و همچنین رئیس اداره راه رامسر در راستای تقویت اداره راه و شهرسازی شهرستان رامسر تلاش بیشتری را داشته باشند.