پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 13332
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۹ بهمن, ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۰
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    فرمانده سپاه رامسر در جلسه شورای هیات رزمندگان اسلام رامسر:

    روشنگری سیاسی، جزو لاینفک فعالیت هیات رزمندگان رامسر است

    فرمانده سپاه رامسر گفت: افرادی که وظیفه هیات رزمندگان را صرفا در فعالیت های فرهنگی خلاصه می کنند، کسانی هستند که نمی خواهند این هیات موفق عمل کند که باید گفت روشنگری سیاسی، جزو لاینفکی است که هیات رزمندگان باید آن را دنبال کند.

    به گزارش نیمه پُر رامسر، سرهنگ محمد جعفری در جلسه مشترک اعضای شورای هیات رزمندگان اسلام رامسر، ضمن عرض تبریک جهت انتصاب حجت الاسلام والمسلمین تسخیری به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان، طی سخنان مهمی به بیان مواضع و دیدگاه های خود پیرامون ادامه فعالیت های هیات رزمندگان اسلام رامسر پرداختند که اهم مطالب به شرح زیر عنوان شد.

    وی افزود: انتخاب حجت الاسلام والمسلمین تسخیری به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان، افتخار بزرگی برای شهرستان و مردم رامسر است که البته به طور قطع از ظرفیت ایشان در شهرستان و سپاه رامسر استفاده خواهیم کرد که انصافا حضور ایشان با توجه به شرایط سیاسی و فرهنگی شهرستان ضروری است.

    فرمانده سپاه رامسر بیان کرد: برخی اعتقاد دارند که کار هیات رزمندگان صرفا در مباحث فرهنگی است ولی بنده این اعتقاد را ندارم و امروز که ما شاهد فضای مسموم سیاسی هستیم، نقش هیات رزمندگان اسلام رامسر، نقش پررنگ و بی بدیلی است و این هیات در برنامه های خود خصوصا در مراسمات هفتگی به مباحث روشنگری و گفتمان انقلاب اسلامی به درستی پرداخته است.

    وی تصریح کرد: افرادی که وظیفه هیات رزمندگان را صرفا در فعالیت های فرهنگی خلاصه می کنند، کسانی هستند که نمی خواهند این هیات موفق عمل کند که باید گفت روشنگری سیاسی، جزو لاینفکی است که هیات رزمندگان باید آن را دنبال کند.

    وی تاکدی کرد: این که اخیرا برخی ها از یک طیف سیاسی حرف هایی را مطرح می کنند و در فضای رسانه ای انعکاس می دهند ، صحبت های یک فرد نیست و در حقیقت جز پازل هایی است که هر چه به انتخابات۹۶ نزدیک می شویم، قطعا افزایش پیدا می کند و تمام این صحبت ها بر اساس دستورات درون سازمانی این جریان است.

    جعفری در ادامه اظهار کرد: یکی از کسانی که در مقابل مواضع جریانات مسموم سیاسی بدون محافظه کاری و انقلابی از مواضع نظام دفاع کردند، شخص حجت الاسلام تسخیری بودند و این روحیه ی انقلابی در تک تک اعضای هیات رزمندگان اسلام رامسر وجود دارد که بنده از همه اعضا تشکر می کنم.

    وی اذعان داشت: اینکه مراقب باشیم که در بیان مواضع انقلابی به کسی بر نخورد، هرگز انقلاب حفظ نمی شود و برای حفظ انقلاب و ولایت باید هزینه داد.

    وی گفت: اگر می بینیم که هر هفته مراسم هفتگی با این گستردگی برگزار می شود، نشان دهنده ی برنامه ریزی و شاکله درست این هیات است و خدا را شاکر هستیم که این هم افزایی در بین اعضای هیات رزمندگان اسلام رامسر که جزو بسیجیان هم هستند، وجود دارد.

    فرمانده سپاه رامسر اظهار کرد: هر زمانی که توانستیم هم دلی و اتحاد را ایجاد کنیم، قطعا می توانیم در برابر توطئه ها و مواضع سیاسی دشمن، خوب عمل کنیم و اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و اگر می گوییم که ولایت مدار هستیم، باید در صحنه عمل نیز به عنوان یک هیاتی و بسیجی، این مهم را نشان دهیم.

    وی اضافه کرد: قدم و قلم و حرکت ما باید در راستای انقلاب اسلامی باشد که الحمدلله با حضور حجت الاسلام تسخیری و اعضای هیات رزمندگان، حرکت های خوبی از طرف این هیات شروع شد و ان شاءالله ادامه هم خواهد داشت.

    وی بیان کرد: واقعیتی وجود دارد که پس از پذیرش مسئولیت جدید حجت الاسلام تسخیری، حضور ایشان در استان گیلان پررنگ تر می شود ولی الحمدلله ایشان در کسوت مسئولیت هیات رزمندگان اسلام رامسر خواهند ماند و شهرستان از پتانسیل فرهنگی و سیاسی ایشان استفاده خواهد کرد.

    سرهنگ جعفری در پایان گفت: همه افرادی که در این جلسه حضور دارند و جزو دلسوزان نظام هستند باید طوری تصمیم بگیرند که دشمن را زمین گیر کنند و این موضوع به فضل الهی شدنی است.