پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 13102
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۳ دی, ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    آغاز پروژه بهسازی و استاندارد سازی پیاده روهای میدان امام خمینی(ره)

    مدیریت شهری با هدف ساماندهی معابر و همچنین زیباسازی فضاهای شهری و مناسب ‌سازی پیاده‌روها و جداول حاشیه میدان امام خمینی(ره) عملیات بهسازی را آغاز کرده است.

    به گزارش نیمه پُر رامسر، شهردار رامسر با اشاره به جدی بودن مقوله پیاده روسازی گفت: مناسب سازی فضاهای شهری به ویژه پیاده رو یکی از مباحث اساسی است که از جهات مختلف اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی در زندگی شهروندان تاثیر عمده و نقش برجسته ای دارد.

    وی پیاده رو سازی و ایجاد فضای مناسب و ایمنی را  برای عابران پیاده و به لحاظ زیبا سازی و تعاملات اجتماعی بسیار مهم و حائز اهمیت دانست.

    کوزه گر در زمینه ادامه نهضت پیاده رو سازی و استاندارد سازی پیاده رو های سطح شهر اظهار کرد: پیاده روهای استاندارد که قابلیت پیاده روی مطمئن برای شهروندان را داشته باشد می تواند باعث ایجاد بسیاری از تعاملات مثبت بین شهروندان شود از آنجایی که تامین امنیت شهروندان هنگام عبور و مرور از معابر یکی از مهم‏ترین وظایف شهرداری‏ها محسوب می‏شود.

    وی تصریح کرد: در راستای بهسازی و استانداردسازی پیاده‏ روها در حفظ امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‏شود و به همین دلیل بازسازی و ساخت پیاده‌روها از جمله فعالیت‌های مستمر در دستور کار شهرداری رامسر قرار گرفت.

    شهردار رامسر هدف از اجرای این عملیات را  زیبا سازی پیاده روهای معابر سطح شهر وکمک به بهبود عبور ومرور شهری بیان کرد و گفت: بازسازی و ساخت پیاده رو از جمله فعالیتهای سالانه شهرداری محسوب می شود که به منظور تسهیل در تردد عابرین و زیباسازی منظر شهری انجام می شود.

    وی در پایان ابراز امیدواری کرد در سالجاری بتوانیم نسبت به بهسازی پیاده روهای سطح شهر در راستای جلب رضایتمندی شهروندان اقدامات لازم را انجام دهیم.

    لازم به ذکر است که اجرای عملیات پیاده روسازی که به عنوان بخشی از فعالیت های عمرانی در سطح معابر شهری رامسر انجام می شود با تامین اعتبار از منابع استانی است.