پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Friday 26 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 12874
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۳۰ آذر, ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    خبر فوری:

    نامه پلمپ نمایشگاه مبلمان واقع در مصلی رامسر صادر شد/ ضرورت اقدام سریع مسئولان مربوطه

    در روزهای اخیر که نمایشگاه جهزیه و مبلمان در مصلی جواد الائمه شهرستان رامسر در حال برگزاری است انتقاد و اعتراض بسیاری از کسبه مبل فروش در شهرستان را در پی داشت.

    به گزارش نیمه پُر رامسر، در روزهای اخیر که نمایشگاه جهزیه و مبلمان در مصلی جواد الائمه شهرستان رامسر در حال برگزاری است انتقاد و اعتراض بسیاری از کسبه مبل فروش در شهرستان را در پی داشت.

    بر همین اساس انتقادات و اظهار نظرهای متفاوتی در این زمینه در فضای مجاازی از سوی شهروندان منتشر شد.

    انتقاد به انتخاب محل برگزاری این نمایشگاه که میزبانی اش را مصلی رامسر تعهد کرده ، عدم هماهنگی و صدور مجوز از کمیته نمایشگاهی شهرستان و همچنین وارد کردن آسیب جدی به کسب و کار مبل فروشان در سطح شهرستان رامسر از جمله مواردی بود که در این روزها در پی آن نظرات متفاوتی داده شد.

    با توجه به این موضوعات که در وقت مناسب به آن پرداخته می شود اما صبح امروز از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت و رئیس کمیته نمایشگاهی شهرستان رامسر به ریاست اداره امکان عمومی شهرستان نامه ای مبنی بر پلمپ این نمایشگاه در مصلی داده شده است.

    طبق آخرین اخبار واصله در حال حاضر برخی از کسبه مبل فروش در پیپگیری این نامه به نیروی انتظامی  برای همراهی مأمور در اجرای این نامه مراجعه کرده که مجدداً به اداره صنعت، معدن و تجارت برگشت داده شده اند.

    یکی از مبل فروشان در گفتگویی با خبرنگار ما گفت: نامه پلمپ از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت به دلیل عدم مجوز و هماهنگی لازم برای برپایی نمایشگاه صادر شده و هم اکنون نیز در حال پیگیری آن هستیم.

    وی افزود: به نیروی انتظامی رامسر برای همراهی مأمور مراجعه کردیم که به ما گفتند باید خود اداره صنعت و معدن این کار را انجام دهد.

    وی تصریح کرد: وقتی نمایشگاه مبلمان در مصلی مجوز ندارد برای چه ما را به این طرف و آن طرف می فرستند.

    ذکر این نکته نیز احائز اهمیت است که در رابطه با این موضوع از برخی منابع شنیده شده گردانندگان این نمایشگاه مجوزهای لازم را بدون طی کردن مراحل اداری آن در شهرستان از سوی مراجع ذی صلاح در استان پیگیری های لازم را انجام داده و مجوز برایشان صادر شده است که این خبر هنوز صحت و درستی آن تایید نشده است.

    قابل ذکر است در این مسائل می بایست دادستان محترم شهرستان در این موضوع ورود کنند که طبق آخرین اخبار از این موضوع کسبه مبل فروش در حال پیگیری این موضوع از جانب دادستان شهرستان نیز هستند.

    گفتنی است نامه پلمپ این نمایشگاه که از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت صادر شده محفوظ می ماند.

    می طلبد مسئولین امر در این راستا اقدامات خود را هر چه سریعتر انجام دهند.