پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 25 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 12585
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۰ آذر, ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > سیاسی > ویژه ها
  •   

    امام جمعه چابکسر در یادواره شهدای منطقه دریاپشته رامسر:

    بعضی ها اطاعت از ولایت را لقلقه زبان کرده اند ولی در عمل اطاعت نمی کنند/ در قضیه صندوق فرهنگیان، باید با اختلاس کنندگان برخورد شود

    امام جمعه چابکسر گفت: برخی ها در انقلاب اسلامی اطاعات از ولایت فقیه را لقلقه زبان خود کرده اند ولی در عمل هیچ اقدامی در جهت اطاعت نمی کنند

    به گزارش نیمه پُر رامسر، حجت الاسلام کشاورز در یادواره شهدای منطقه دریاپشته رامسر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: سه چیز رمز پیروزی برای هر کشور است و این سه چیز یعنی خدا، رهبر و مردم؛ که اگر اینها در کنار هم باشند، سبب پیروزی انسان و آن جامعه می شود.

    وی افزود: بهترین انسان روی زمین پیامبر اکرم(ص) بود ولی ایشان در جنگ احد شکست خوردند؛ چون با وجود اینکه هم خدا و هم رهبر حضور داشتند، مردم در صحنه نبودند و بخاطر غنائم پیامبر را تنها گذاشتند که سبب زخمی شدن ایشان و حضرت علی(ع) شد.

    امام جمعه چابکسر در ادامه بیان کرد: در جنگ صفین، هم خدا بود و هم حضرت علی(ع) به عنوان رهبر مسلمین حضور داشتند اما مردم به بهانه قرآن روی نیزه ها، پا را پس کشیدند همانطور که در کربلا مردم امام حسین(ع) را همراهی نکردند و ایشان به شهادت رسیدند.

    وی تصریح کرد: اما در پیروزی انقلاب اسلامی، ما شاهد بودیم که هم خدا و هم رهبری بصیر و آگاه و عارف نظیر امام خمینی(ره) و هم مردم حاضر بودند که نتیجه آن بیرون کردن شاه و رسوا کردن صدام و بیچاره کردن آمریکا شد.

    حجت الاسلا کشاورز یادآور شد: برخی ها در انقلاب اسلامی اطاعات از ولایت فقیه را لقلقه زبان خود کرده اند ولی در عمل هیچ اقدامی در جهت اطاعت نمی کنند.

    وی خاطر نشان کرد: بعد از امام(ره)، مقام معظم رهبری در حال اداره کردن کشورهای اسلامی و کشورهای جهان است و بهترین رهبری را برای دنیا به نمایش گذاشته اند که ما شاهد بودیم رییس جمهور روسیه بدون تشریفات نظامی به دیدار رهبر انقلاب می رود و از ایشان درس ایثار و مدیریت و صداقت یاد می گیرد.

    حجت الاسلام کشاورز با اشاره به اهمیت وجود ولایت فقیه و اطاعت پذیری از این مقام اظهار کرد: در اکثر وصیت نامه شهدا این جمله تکرار شده است که ولایت را تنها نگذاریم و تا زمانی که چنین باشد، اگر همه دنیا در کنار هم قرار بگیرند هیچ کاری نمی توانند کنند که امام (ره) نیز در ۳۵ سال پیش فرموده بودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

    وی اضافه کرد: به فرموده امیرالمومنین(ع) ولایت همانند نخ تسبیح است و مردم مانند دانه های آن تسبیح هستند و اگر آن نخ پاره شود دیگر جمع کردن آن خیلی دشوار است.

    امام جمعه چابکسر ادامه داد: بعضی ها اطاعت از ولایت را لقلقه زبان کرده اند ولی در عمل اطاعت نمی کنند.

    وی گفت: یکی از افراد جبهه مشارکت در دولت اصلاحات در دانشگاه اراک گفته بود که ما ولایت را در چارچوب قانون اساسی قبول داریم و این یعنی جزو اعتقادات آن فرد نبوده که همان شخص در حال حاضر در انگلستان است و بر علیه نظام حرف می زند.

    وی تاکید کرد: در قضیه صندوق فرهنگیان، با جابه جایی وزیر مشکل حل نمی شود و اگر با اختلاس کنندگان برخورد درست انجام نشود، در بقیه افراد متخلف نیز جرات کار خلاف پیدا می شود.

    حجت الاسلام کشاورز در پایان گفت: اگر به جوان های ارزشی و مومن بیشتر بها داده شود و پست های کلیدی مملکت به آنها واگذار گردد، آنها یا خطا نمی کنند و یا خطایشان بسیار قلیل است.