پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 12276
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۰ آبان, ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    فرماندهی سپاه رامسر خبر داد:

    رزمایش بزرگ گرادن های بیت المقدس در رامسر برگزار می شود

    فرمانده سپاه رامسر از برگزاری رزمایش بزرگ بیت المقدس در ۱۳ و ۱۴ آبان ماه درشهرستان رامسر خبر داد.

    به گزارش نیمه پُر رامسر، سرهنگ محمد جعفری در گفتگویی اظهار کرد:رزمایش گردان های بیت المقدس با هدف حفظ آمادگی در مقابل هرگونه اقدام خصمانه دشمن و نشانه اقتدار و صلابت نظامیان و بسیجیان برگزار می شود.

    وی افزود: این رزمایش در قالب ۴ گردان از ۴ حوزه مقاومت که به ترتیب حوزه مقاومت شهید خلعتبری با رزمایش دفاع از جنگل در جنگل دالخانی و امامزاده بنشکی،  حوزه مقاومت شهید فرجی سادات شهر رزمایش امداد و نجات در شهر سادات شهر،  حوزه شهیدان علیزاده شهری و شهیدان رستگاری کتالم رزمایش کوی و برزن و مقابله با ناآرامی ها در مسیر سپاه تا مصلی نمازجمعه و بلوار معلم به اجرا در می آید.

    فرمانده سپاه رامسر در ادامه بیان کرد: از جمله اهداف این رزمایش حفظ و انسجام بسیجیان، تقویت بنیه دفاعی و تداوم آموزش بسیجیان، جلوگیری از ورود دشمن به شهر، دفاع از مردم غیر نظامی و مقابله با آشوبگران است.

    وی تصریح کرد: در جهت حفظ آمادگی در قبل از این رزمایش پیشنیازهای لازم در قالب تست آمادگی جسمانی، تیر اندازی و موارد دیگر به مرحله اجرا در آمده است.

    وی با بیان اینکه بسیجیان و سپاهیان برای حفظ میهن اسلامی همیشه آماده هستند خاطرنشان کرد: ما در هر زمان و هر موضوعی وقتی از بسیجیان و تفکر بسیجی استفاده کردیم موجب اعتلای نظام جمهوری اسلامی بود و این بسیجیان بودند که با همت و رشادت های خود امید های شیطانی دشمنان انقلاب اسلامی را نابود کردند.

    وی در پایان از همه ی ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان رامسر خواست تا در جهت بهتر برگزار شدن این رزمایش بزرگ همکاری لازم را داشته باشند.