پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 12175
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۳۰ مهر, ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    خطیب نماز جمعه رامسر

    استعدادهای درخشان ورزش‌های رزمی در غرب مازندران نیازمند توجه هستند/ ورزش رامسر در فقر به سر می برد

    امام جمعه رامسر گفت: با توجه به وجود پتاسنیل ها و استعدادهای درخشان غرب مازندران در ورزش های رزمی این ورزش در فقر به سر می برد و نیازمند توجه ویژه اداره کل ورزش و جوانان استان است.

    به گزارش نیمه پُر رامسر، حجت الاسلام سید جعفر رضایی خطیب نماز جمعه رامسر در بین نمازگزاران جمعه این هفته ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: روز تربیت بدنی را در هفته اخیر پشت سر گذاشتیم که جا دارد این روز را به ورزشکاران و خبرنگاران در امر ورزش تبریک عرض کنم.

    وی افزود: مدتی است که در پست ریاست اداره ورزش و جوانان در رامسر تغییراتی انجام شد که ضمن تقدیر از زحمات گذشته انتظار می رود در امر ورزش همگانی و قهرمانی رئیس جدید برنامه ریزی مدون و دقیقی را داشته باشد تا مسیر موفقیت ها هموار شود.

    امام جمعه رامسر بیان کرد: اهمیت ورزش در استان مازندران و به ویژه غرب استان دارای ارزش بسیار بالایی است و با توجه به زندگی امروزه ورزش کردن یکی از ضروریات برنامه زندگی هر فردی باید باشد.

    وی با بیان اینکه در ورزش قهرمانی گزینشی عمل کردن یک رفتار عدالت محور نیست خاطر نشان کرد: در استان مازندران با توجه که در برخی هیأت های ورزشی استان مسئولیت دارم این ضعف را در برخی از موارد می بینم.

    وی ادامه داد: شهرستانی همانند جویبار ورزشکارانی قابل ارزشی را معرفی و تربیت می کند که بسیار قابل تقدیر و سپاس است اما ما نگاه می کنیم که در بعضی شاخه های ورزشی در بعضی از مناطق امتیازهایی وجود دارد که مسئولین استانی به آن توجهی نمی کنند.

    حجت الاسلام رضایی با اشاره به ورزش های رزمی که بالاترین پتانسیل ها را در غرب مازندران و به ویژه رامسر دارد تصریح کرد: ورزش های رزمی از جمله ورزشهایی است که همانند ورزش هاس باستانی ما در آن احنرام به بزرگتر، ایثار، مردانگی و فتوت وجود دارد اما نگاه ویژه ای به آن نشده است.

    وی گفت: اگر کمترین توجهی را اداره کل ورزش و جوانان مازندارن معطوف به غرب مازندران داشه باشد قهرمانان خوبی در زمینه ورزش های رزمی برای کشور و جهان معرفی می شوند.

    خطیب نماز جمعه رامسر  یادآور شد: در بازدید هایی که با مسئولین از باشگاه ورزشهای رزمی داشتیم دیدیم که ورزشکاران از داشتن یک کیسه بوکس محروم هستند و باید یک خیّر کمکی کند تا این نیاز تامین شود.

    وی اضافه کرد: آن توجهاتی که برای فوتبال، والیبال و کشتی به اندازه ساری و بابل می شود مطمئناً اگر برای رامسر نیز در حوزه ورزش های رزمی می شد امروز قهرمانان خوبی را در حوزه رزمی می توانستیم معرفی کنیم.

    وی با بیان اینکه رامسر در عرصه ورزشهای رزمیبا توجه به استعدادهای درخشانی که دارد در فقز به سر می برد، اظهار کرد: با وجود همه کمبودها در این حوزه ورزشی اما جوانان و نوجوانان رامسری در مسابقات کشوری و منطقه ای مدال آوری می کنند و این شایسته تقدیر است.

    حجت الاسلام سید جعفر رضایی تاکید کرد: خواهشم این است که مدیر کل ورزش استان مازندران توجهی جدی را برای حوزه ورزش رامسر داشته باشد.

    وی در ادامه با اشاره به عزاداری های دهه اول و دوم محرم گفت: واقعاً به عنوان  طلبه ای که سالهای سال در حال تبلیغ هستم و در شهرهای مختلف بودم از عزاداری های مردم رامسر تشکر می کنم و با توجه به اینکه در برخی شهرها بعد از عاشورا برنامه های عزاداری تعطیل می شود می بینیم که در رامسر در دهه دوم و سوم محرم نیز هیأت های عزاداری مشغول انجام برنامه های سوگواری هستند.

    امام جمعه رامسر در پایان اظهار کرد: برای پیاده روی اربعین موکب فاطمه الزهرا در جنب استانداری کربلا توسط استان مازندران برپا می شود که دو نماینده از شهرستان رامسر برای خدمت رسانی در ان مکان حضور دارند.