پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 12029
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۸ مهر, ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۹
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    یادداشت

    زیر سوال رفتن شایسته سالاری در دانشگاه ملاصدرای رامسر

    از آنجایی که ریاست فعلی دانشگاه ملاصدرای رامسر تا پایان مهر ماه بازنشسه می شود گزینه های معرفی شده از سوی وی برای سرپرستی آینده این دانشگاه بیشتر رنگ بومی سیاسی و حزبی دارد تا اینکه پیشینه علمی مورد توجه باشد.

    به گزارش نیمه پُر رامسر، حدود یکسال و اندی از ریاست اسماعیل گوهر رستمی به عنوان رئیس دانشگاه ملاصدرای رامسر می گذرد و طبق اطلاعات رسیده از طرف مسعود شفیعی رئیس دانشگاه فنی حرفه ای کشور وی باید تا پایان مهرماه سال جاری بازنشسته شود.

    گوهر رستمی که با حمایت جریان تدبیر و امید رامسر که خود نیز عضو حامیان آن است به ریاست این آموزشکده منصوب شده بود باید گزینه هایی را برای مصاحبه انتخاب خلف خود معرفی نماید.

    بر اساس شنیده ها در ابتدا وی تنها به معرفی دو اسم قناعت کرده است.

    مرتضی رضی کاظمی فوق لیسانس ریاضی از حامیان دولت که مدیریت طرح وبرنامه ریزی این دانشگاه را به مدت دو سال بر عهده دارد و از سال ۹۲ از آموزش و پرورش شهرستان وارد این دانشگاه شد که اکنون حدود ۲۹ سال سابقه کار دارد یکی از گزینه ها است.

    مهرداد رفیعی فوق لیسانس جغرافیای سیاسی که او نیز از سال ۹۲ از آموزش و پرورش وارد دانشگاه ملاصدرای رامسر شد و اکنون معاونت آموزشی این دانشگاه را برعهده دارد گزینه بعدی حامی دولت تدبیر و امید بود که به عنوان گزینه ریاست این دانشگاه معرفی شد.

    با توجه به اطلاعات واصله این دو گزینه مراحل مصاحبه را طی کردند.

    گرچه بر اساس شنیده ها بعد از معرفی این دو شخص، افراد دیگری نیز برای ریاست این دانشکده معرفی شدند ولی شایسته بود از روز اول گزینه های مطرح دیگری در این دانشگاه که هم از سطح سواد و هم سابقه کاری حرفی برای گفتن داشتند نیز مدنظر قرار می گرفت تا کار به آنجا نکشد که به ناچار گزینه های دیگری معرفی شود.

    حال با توجه به کنکاش ما افراد دیگری که می توانستند گزینه های ریاست این دانشکده باشند معرفی می شود.

    بهمن برهمت فوق لیسانس فقه و حقوق نیز که دارای ۲۷ سال سابقه کار است حدود ۸ سال معاونت اداری مالی این دانشکده را بر عهده دارد.

    عباس تقوایی فوق لیسانس مدیریت دولتی که مسئول امور مالی این دانشکده را به مدت ۱۰ سال برعهده دارد که دارای ۲۶ سال سابقه کار می باشد.

    مهدی بروجردی دانشجوی دکتری جغرافیای شهری و مدیر امور اداری این دانشکده به مدت ۴ سال که دارای ۲۱ سال سابقه کار می باشد.

    سید محمدرضا میرطالبیان فوق لیسانس مدیریت برنامه ریزی آموزشی که ۴ سال است مدیر امور دانشجویی این دانشکده را برعهده و دارای ۲۸ سال سابقه کار می باشد.

    با توجه به اینکه ۴ نفر معرفی شده این یادداشت همگی از سال ۸۵ تا کنون در دانشکده ملاصدرا مشغول هستند آیا شایسته نبود بر اساس شایسته سالاری و بدون توجه به وابستگی های به ظاهر سیاسی رئیس آموزشکده ملاصدرای رامسر از جمع بزرگتری معرفی می شد و مسئولان گزینش و مصاحبه قدرت انتخاب بهتری می داشتند.

    حال قضاوت را بر عهده مخاطبین گرامی می گذاریم.

    محمدرضا بهرامی