پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Friday 26 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 11713
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۸ تیر, ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران در رامسر

    مازندران در کمک به بازسازی عتبات عالیات در دو سال متوالی رتبه نخست کشور را کسب کرده است

    مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران گفت:

    به گزارش نیمه پُر رامسر، محمدحسن اصغری در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات که در رستوران خلج رامسر برگزار شد با اشاره به اینکه ستاد بازسازی عتبات یکی از موفق ترین ستادها است، یادآور شد: در سال گذشته استان مازندران از نظر انضباط مالی در میان استان ها توانست رتبه اول در دو سال متوالی را کسب کند که این نتیجه فعالیت همه افراد در استان بود که از همه دست اندرکاران که در جهت امانتداری مردم تلاش کردند قدردانی میکنیم.

    وی با تاکید بر اینکه کار ما مردمی است و مردم نیز در جهت بازسازی عتبات همکاری خوبی دارند، عنوان کرد: از سهمیه ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون که برای مازندران در نظر گرفته شده بود توانستیم مبلغ ۳ میلیارد و ۳۳۰ میلیون به صورت نقدی و غیرنقدی به عتبات عالیات کمک کنیم و همچنین مازندران به صورت مستقیم با مرکز در ارتباط است و هرگونه تغییر در حساب ها مشخص است.

    مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران با بیان اینکه بیشتر افرادی که کمک می کنند از قشر متوسط رو به پایین می باشند و حتی افرادی وام دریافت می کنند تا بتوانند کمکی به بازسازی ضریح اهل بیت کنند، یادآور شد : میزان کمک های جمع آوری شده در چهار ماهه نخست سال ۹۵ حدود ۸۰۰ میلیون به صورت نقدی و غیرنقدی بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش خوبی داشته است.

    وی در پایان گفت: مازندران در کمک به بازسازی عتبات عالیات دو سال متوالی رتبه نخست کشور را کسب کرده است که این امر بسیار قابل ارزش و افتخار برای همه مردم استان مازندران است.

    در ادامه جلسه حجت الاسلام رضایی امام جمعه شهرستان رامسر با اشاره به اینکه ما باید در حق خود ثابت قدم و پایدار باشیم اظهار کرد: دشمنان ما با ابزار تبلیغات در این سالها این طور در جامعه القا می کنند که به جای خرج این پول ها برای ساخت و تجهیز عتبات و عالیات به فقرا کمک کنید اما وقتی به حوزه رفتاری خودشان در برابر مکان های مقدسشان نگاهی می اندازیم متوجه می شویم که چقدر برای آن مکان ها هزینه می کنند و اهمیت قائل می شوند.

    وی افزود: ما هر چه داریم از اهل بیت (ع) است و این پول هایی که در این راه خرج می شود از همین مردم دلداده اهل بیت است که با ذره ذره پول خودشان این راه پر خیر و برکت را زنده نگه می دارند.

    سرهنگ محمد جعفری نیز در این جلسه گفت: برای اینکه بتوانیم همانند مدافعان حریم اهل بیت سربلند باشیم باید تلاش و همت خود را برای تجهیز و بازسازی عتبات و عالیات زیادتر کنیم.

    وی افزود: پول هایی که در این راه جمع می شود از بین مردم و خانواده هایی است که از درون جامعه اسلامی ما تربیت شده اند و اگر بهتر بگوییم بسیاری از فقرا و نیازمندان نیز به واسطه دلدادگی به اهل بیت در این مسیر قدم بر می دارند و به اندازه وسع خود هزینه می کنند.

    وی در پایان گفت: در شهرستان رامسر نیز به لطف حمایت های مردمی و مسئولین خوشبختانه در هر سال مبالغ خوبی دریافت می شود که بدون حتی ذره ای کم و کاستی تحویل ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان قرار می گیرد.