پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 27 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 11594
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۰ تیر, ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    فرماندار رامسر خبر داد

    چهارمین کارگاه آموزشی مدیریت بحران به میزبانی رامسر برگزار می شود

    فرماندار رامسر از برگزاری چهارمین کارگاه آموزشی و تمرین ستادی مدیریت بحران خبر داد و گفت: در این دوره از کارگاه آموزشی مدیریت بحران استان مازندران، شهرستان رامسر میزبان می باشد و از ۲۱ تیرماه آغاز و تا ۲۴ تیر ادامه دارد.

    به گزارش نیمه پر رامسر، حسین شعبان سروری در گفتگو با خبرنگار ما از برگزاری چهارمین کارگاه آموزشی و تمرین ستادی مدیریت بحران خبر داد و گفت: در این دوره از کارگاه آموزشی مدیریت بحران  استان مازندران، شهرستان رامسر میزبان می باشد و از ۲۱ تیرماه آغاز و تا ۲۴ تیر ادامه دارد.

    وی با بیان اینکه مازندران جز استان های حادثه خیز می باشد، تاکید کرد: در حوزه بحران برگزاری کارگاه های آموزشی و تمرین های ستادی  نسبت به افزایش اطلاعات علمی و تجربیات که از سوی اساتید کشور و دانشگاه ها صورت میگیرد بسیار موثر می باشد و سطح آمادگی اعضای شورای مدیریت بحران استانها را به سطح قابل قبولی ارتقا خواهد داد.

    فرماندار رامسر گفت: کارگاه آموزشی مدیریت بحران با حضور مهندس نجار معاون وزیر کشور، ریاست سازمان مدیریت بحران کشور، استاندار مازندران و همچنین معاون امور آمادگی و مقابله ستاد مدیریت بحران کشور آقای اکبرپور که مسئول برگزاری این دوره آموزشی نیز هستند و معاونین عمرانی شش استان و تمامی اعضای اصلی مدیریت بحران شش استان و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شش استان مرکزی، قم، سمنان، البرز، گلستان و مازندران برگزار خواهد شد.

    وی موضوعات چهارمین دوره آموزشی را دوره های آموزشی ماهیت شناسی بحران، مدیریت امنیت و نظم، مدیریت جستجو و نجات، مدیریت اسکان اضطراری و موقت و تشریح اهداف و روش های جاری کارگاه و سلسله فعالیت های کارگاهی و… که در قالب شش کارگاه می باشند، عنوان کرد و گفت: این دوره آموزشی به صورت فشرده از ۷ صبح آغاز و تا ۱۱ شب در اردوگاه هفتم تیر شهرستان رامسر برگزار خواهد شد.

    سروری در پایان بیان کرد: امیدواریم با هماهنگی های انجام شده از طرف مدیر کل مدیریت بحران استان مازندران و فرمانداری شهرستان رامسر این دوره کارگاه آموزشی نیز به خوبی برگزار شود.