پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 11319
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۴ خرداد, ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > سیاسی > ویژه ها
  •   

    فرماندار رامسر گفت

    دولت تلاش می کند با جذب سرمایه خارجی و هدایت سرمایه داخلی واحدهای تولیدی را از رکود خارج کند

    فرماندار رامسر گفت: دولت تلاش دارد تا با اعمال سیاست های درست و جذب سرمایه خارجی و هدایت سرمایه داخلی بتواند واحدهای تولیدی را از رکود خارج کند.

    به گزارش نیمه پر رامسر، حسین سروری در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در سالن جلسات فرمانداری طی سخنانی گفت: مطالعات دقیق و جامع در زمینه اقتصادی از جمله شاخص های ضعف ها و قوت ها، متاسفانه در شهرستان وجود ندارد و باید در این حوزه تلاش های جدی تری انجام شود.

    وی افزود: به صورت غیر رسمی خانه سرمایه گذاری را در فرمانداری رامسر ایجاد کردیم تا بتوانیم توسعه شهر را در بخش سرمایه گذاری هدفمند رقم بزنیم.

    وی هدف از ایجاد خانه سرمایه گذاری  را متمرکز کردن، جذب و هدایت سرمایه گذاران خرد و کلان دانست و گفت: اگر بتوانیم این اهداف را به انجام برسانیم بخش های مختلفی همچون گردشگری، صنعت، کشاورزی و دیگر ظرفیت ها در شهرستان می توانند برای خود اشغال زایی مناسبی را ایجاد کنند.

    فرماندار رامسر در ادامه بیان کرد: در کنار پیگیری طرح ها و پروژه های کلان و نیمه تمام بایستی با ارائه طرح های جدید و استفاده بهینه از ظرفیت های شهرستان و استفاده از نخبگان و نیروهای جوان استفاده شود تا با مشارکت بیشتر به موفقیت های کلان دست یابیم.

    وی تصریح کرد: دولت تلاش دارد تا با اعمال سیاست های درست و جذب سرمایه خارجی و هدایت سرمایه داخلی بتواند واحدهای تولیدی را از رکود خارج کند.

    سروری در پایان گفت: با توجه به محدودیت در دولت باید وابستگی خود به دولت را کاهش دهیم که با تلاش و با مشارکت و شناخت زیرساخت های مناسب شهری شعار اقتصاد منهای نفت را محقق خواهد شد.