پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Friday 26 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 11212
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۴ خرداد, ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > سیاسی > ویژه ها
  •   

    امام جمعه رامسر گفت

    امام خمینی (ره) محصور به یک زمان و حزب خاصی نیست

    امام جمعه رامسر گفت: امام خمینی (ره) از دنیا نرفته است و ما نباید امام را محصور در زمان، مکان و یا حزبی خاص بدانیم زیرا امام خمینی (ره) و راهی که آغاز کرد برای کل جهان بشریت است.

    به گزارش نیمه پر رامسر، حجت الاسلام سید جعفر رضایی خطیب نماز جمعه شهرستان رامسر در جمع نمازگزاران جمعه این شهرستان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: امروز آخرین جمعه ماه مبارک شعبان را پشت سر می گذاریم و باید خود را برای ماه مبارک رمضان آماده کنیم زیرا ماه مبارک رمضان ماه رحمت است و تمام تلاشمان باید این باشد تا این رحمت را به دست آوریم.

    وی افزود: ماه رمضان ماه مهمانی خدا، ماه بندگی و عبادت است که باید در پایان این ماه ارزشمند بر قرب ما به خدای متعال افزوده شود.

    امام جمعه رامسر با اشاره به سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: اما خمینی (ره) بر مرد معنوی و سیاسی تاریخ است که با حرکت الهی خود توانست منشاء تاثیرات بسیاری در جهان باشد.

    وی تصریح کرد: حرف امام و حرکت امام قطعاً تا قرن ها در جهان ادامه دارد و این ادامه داشتن مطمئناً تغییر و تحولات بسیاری را در دنیا در بر دارد.

    وی تاکید کرد: رمز جاودانگی و ماندگاری امام خمینی (ره) در دلها و قلوب انسان های بیدار و آزاده جهان فریاد رسایش برای اسلام و خدا بود.

    حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده در تاریخ بشر است اذعان کرد: امام برای پیروزی انقلاب اسلامی کودتایی نکرد، رفرندامی انجام نداد بلکه با فریاد روحانی خود برای اسلام و خدا، مجدِد و احیاگر اسلام  ناب محمدی و بیانگذار تمدن نوین اسلامی در ایران شدو

    وی اضافه کرد: امام از دنیا نرفته است و ما نباید امام را محصور در زمان، مکان و یا حزبی خاص بدانیم زیرا امام خمینی (ره) و راهی که آغاز کرد برای کل جهان بشریت است.

    وی اظهار کرد: غم از دست دادن امام خمینی (ره) با انتخاب رهبری امام خامنه ای که سلف خلف ایشان بودند موجب تسلی دل ملت خدا جوی ما در کشور و جهان شد و باید گفته شود که رهبر معظم انقلاب این راه را با هوشمندی و تقوای بسیار ادامه داده اند و انقلاب را در مسیر اهدافش حفظ کرده اند.

    حجت الاسلام رضایی در پایان گفت: چشمانی که طاقت درخشانی نور آفتاب را ندارند چشمانی خفاش گونه هستند و امام آفتاب ناب تفکر اسلام است.