پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Friday 26 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 11071
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲ خرداد, ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    سپاه رامسر پیش رو در جهت حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی:

    دو طرح اقتصاد مقاومتی در راستای تحقق شعار سال ۹۵ در رامسر افتتاح شد+تصاویر

    مراسم افتتاحیه دو طرح اقتصاد مقاومتی که با حمایت بسیج سازندگی سپاه ناحیه رامسر راه اندازی شدند در راستای تحقق شعار سال ۹۵ با حضور فرماندار رامسر، فرمانده سپاه ناحیه و دیگر مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار شد.

    به گزارش نیمه پر رامسر، مراسم افتتاحیه دو طرح اقتصاد مقاومتی که با حمایت بسیج سازندگی سپاه ناحیه رامسر راه اندازی شدند در راستای تحقق شعار سال ۹۵ با حضور فرماندار رامسر، فرمانده سپاه ناحیه و دیگر مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار شد.

    سرهنگ جعفری فرمانده سپاه ناحیه رامسر در گفتگویی ضمن اعلام اینکه با تمام امکانات و توان خود در راستای تحقق شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده در عرصه های اقتصاد مقاومتی حضور داریم، گفت: دو طرحی که شاهد مراسم افتتاح آن هستید در راستای اقتصاد مقاومتی از سوی بسیج سازندگی سپاه ناحیه رامسر مورد حمایت و تسهیلات مالی قرار گرفته اند که امروز با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان افتتاح می شوند.

    وی افزود: این دو طرح یکی در بخش پرورش ماهی و دیگری در زمینه پرورش و آموزش علمی گل و گیاه فعالیت می کنند که با اقلیم منطقه رامسر بسیار همخوانی دارد و می تواند موجب رونق اقتصادی و تحول تولیدات در این دو بخش شود.

    فرمانده سپاه رامسر در ادامه بیان کرد: در سال گذشه ۱۰۵ طرح اقتصاد مقاومتی در قالب اشتغال زایی در شهرستان رامسر با حمایت های بسیج سازندگی به بهره برداری رسید که در سال جدید نیز با تاکید رهبر معظم انقلاب در نظر داریم این روند را بیش از پیش در شهرستان داشته باشیم.

    وی تصریح کرد: تهسلات اقتصاد مقاومتی در بسیج سازندگی با توجه به طرح های پیشنهاد شده از ۵۰ میلیون ریال تا ۳۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته می شود..

    وی اضافه کرد: طبق آماری که در درست است بیشترین فعالیت ها و تسهیلات در بخش های پرورش قازچ، گل و گیاهف ماهی، گیاهان دارویی، عسل و دیگر موارد پرداخت شده است.

    سرهنگ محمد جعفری در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تمام مسئولین شهرستان رامسر به منظور حمایت هایشان برای تحقق طرح های اقتصاد مقاومتی گفت: انتظار می رود در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده است همه به صورت شبانه روزی و جهادی در این بخش فعالیت کنند تا بتوانیم در راستای منویات رهبری عزیز این امور را پیش ببریم.

    فرماندار رامسر نیز در مراسم افتتاحیه این دو طرح اقتصاد مقاومتی گفت: بسیج سازندگی سپاه ناحیه رامسر به واقع با حمایت های خود طرح های اقتصادی خوبی را در شهرستان رقم زده است و در این جهت از فرماندهی سپاه رامسر جناب سرهنگ جعفری تقدیر و تشکر می کنیم.

    وی افزود: خدا را شاکریم که با همت مردم و جوانان شاهد راه اندازی پروژه های اشغال زایی در سطح شهرستان هستیم و این امید را داریم که روز به روز این روند پیشرفت داشته باشد.

    وی در پایان تاکید کرد: از همه مسئولان ادارات می خواهم در جهت تحقق شعار سال از بروکراسی های زائد اداری خودداری کنند و از طرح ها و پروژه های اقتصاد مقاومتی حمایت کنند و در جهت بهره برداری هر چه سریعتر این طرح ها اقدام و عمل خوبی داشته باشند.

    گفتنی است در این مراسم طرح پرورش ماهی قزل آلای رنگین کمانی مجموعه آقایان خلعتبری و طرح گلخانه تنها مجموعه آموزشگاهی فنی و حرفه ای کشاورزی غرب مازندران با مدیریت خانم مهندس یلدا نقاشی افتتاح شد.

    IMG_8241 IMG_8256 IMG_8280 IMG_8290 IMG_8342 IMG_8371