پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Wednesday 24 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 10954
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۲ اردیبهشت, ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۰
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده
  •   

    رییس جمعیت هلال احمر رامسر مطرح کرد:

    آمادگی برگزاری کلاس های آموزشی امداد رایگان برای داوطلبان رامسری را داریم

    رییس جمعیت هلال احمر رامسر گفت: ما آمادگی این را داریم تا افراد در صورت علاقه با ارائه مدارک و ثبت‌نام بتوانند در کلاس‌های آموزشی امداد و نجات به صورت رایگان شرکت کنند.

    به گزارش نیمه پر رامسر، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان رامسر ضمن تبریک هفته هلال احمر به همه نجات‌گران و امدادگران هدف اصلی جمعیت را کمک نجات‌گران و امدادگران در حوادث و سوانح به هم نوعان دانست که با کارهای امدادی و خدماتی به آنها کمک کنند.

    وی برپایی دو پست ایمنی و سلامت و پست امداد و نجات در سال گذشته را از فعالیت های انجام شده بیان کرد و افزود: تعداد مراجعه کنندگان به این پست ها ۳۷ هزار و ۱۰۴ نفر بودند که از خدمات این پایگاه‌ها استفاده کردند.

    علیرضا شیروانی اعزام تیم دوچرخه‌سوار دانشکده پرستاری از مازندران به تهران با شعار صلح و دوستی، برگزاری ایستگاه سلامت قد و وزن و فشارخون در مصلی نمازجمعه، ویزیت رایگان در روستاها توسط اعضا جمعیت هلال‌احمر دانشکده پرستاری، برگزاری کلاس‌های اطفای حریق و مانور زلزله در مهدهای کودک، برگزاری اردوهای جهادی و دیگر موارد را از برنامه‌های اجرایی انجام شده در سال گذشته دانست.

    وی تصریح کرد: برگزاری ۲۱ دوره آموزشی ۳۵ ساعته، دوره‌های آشنایی با حوادث، کتاب و کار داوطلبی، برگزاری کلاس‌ها در پایگاه‌های بسیج شهرستان از دوره‌های برگزار شده توسط هلال‌احمر این شهرستان بوده است.

    رئیس جمعیت هلا احمر رامسر در ادامه گفت: پنج تیم امداد و نجات شامل تیم نجات جاده‌ای و حوادث ترافیکی، تیم حوادث سیلاب و ساحلی، تیم جست‌وجو نجات کوهستان، تیم حوادث شهری و تیم اسکان اضطراری که به عنوان تیم‌های واکنش سریع در شهرستان فعالیت دارند و همچنین اعضا جمعیت هلال‌احمر باید وفاداری، محبت، صبوری، لبخند در هر حادثه و موردی، سهل کردن کارها، آزادگی و کمک با نیت خیر را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

    وی به ارائه کلاس‌های آموزشی رایگان به علاقه‌مندان اشاره کرد و اظهار کرد: افراد در صورت علاقه با ارائه مدارک و ثبت‌نام می‌توانند در کلاس‌های آموزشی شرکت کنند.

    وی اظهار داشت: آمادگی این را هم داریم تا نسبت به برگزاری کلاس‌ها در دهستان‌ها نیز اقدام کنیم تا بتوانیم در همه دهیاری‌ها خانه هلال روستایی را راه‌اندازی کنیم.

    علرضا شیروانی در پایان گفت: آمادگی این را هم داریم تا نسبت به برگزاری کلاس‌ها در دهستان‌ها نیز اقدام کنیم تا بتوانیم در همه دهیاری‌ها خانه هلال روستایی را راه‌اندازی کنیم.