پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Wednesday 24 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 10945
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۱ اردیبهشت, ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    در دیدار مردمی شهردار و اعضای شورای شهر رامسر:

    رامسر شهر برتر گردشگری و زیرساخت هایی که باید ایجاد شود+تصاویر

    در نشست شهردار و اعضای شورای شهر با مردم که در جهت پاسخگویی مردمی برگزار شده بود همه مسئولان و مردم بر این باور هستند که رامسر اگر چه شهر برتر گردشگری شده است اما هنوز از زیر ساخت های لازم در بخش گردشگری محروم است.

    به گزارش نیمه پر رامسر، امام جمعه شهرستان رامسر در دیدار مردم با اعطای شورای شهر با بیان اینکه رامسر بعنوان شهر گردشگری به جایگاه اصلی خود نرسیده است گفت: باید نقد منصفانه را در این زمینه قلم زد، نه آنکه در فضای مجازی به تخریب افکار عمومی پرداخت و باید با همدلی و همکاری به جایگاه واقعی خود برسیم.

    وی افزود: شورای اسلامی و شهردار محترم شهرستان رامسر بعنوان مسئولین دلسوز برای آبادانی و رفاه مردم به درستی اقدام می کنند که باید برای تلاش شبانه روزی و بی وقفه این عزیزان به جای نقد مقرضانه همراه خوبی باشیم  تا بتوان نتیجه  عمل مثبت را ثبت نمائیم و به اهداف اصلی که قطعا رشد و بالندگی شهرستان می باشد برسیم.

    photo_2016-05-11_00-09-47 copy

    حجت الاسلام والمسلمین سید جلیل مرتضوی با بیان اینکه شهرستان رامسر جرم ارزان فروشی خود را به گرانفروشی تبدیل کرد، گفت : باید به حقوق شهروندی احترام گذاشت، اما از بی بند باری و بد حجابی که مخالف اسلام می باشد دوری کرد که با رعایت  موازین دینی محقق خواهد شد.

    رئیس شورای اسلامی شهر رامسر در نشست شهردار و اعضای شورای شهر با شهروندان اظهار داشت: شورای اسلامی بعنوان یک نهاد جوان و نهادینه شده باید برای رسیدن به نقطه آرمانی تلاش کند تا نقش شورایی را در جامعه امروزی شاهد باشیم که با تجارب دوران گذشته و آینده نگری موفق خواهیم بود.

    اسماعیل گوهر رستمی  ضمن یاد و خاطره عزیزان مرحوم ابراهیم درجانی و دکتر آقاجان زاده که در دوره های قبل شورای اسلامی فعالیت  چشمگیری داشتند  ادامه داد: شهرستان رامسر بعنوان شهر گردشگری به بحث زیر ساخت نیاز جدی دارد که این مسئله  بعنوان یک ضعف از توان شهرداری خارج  می باشد که باید به این موضوع  توجه ویژه ای از سوی همه دستگاه ها شود.

    photo_2016-05-11_00-09-41 copy

    گوهر رستمی احداث تصفیه خانه در خصوص آب های زیر زمینی، سامان دهی ضلع شرقی باغ سی هکتاری، بازگشایی خیابان هایی در سطح شهرستان ، ایجاد دیوار حفاظتی پل صفارود و طرح جدید تفصیلی و ایجاد کانال و دیگر خدمات را از  فعالیت های اجرایی شهرداری و شورای شهر در سال ۹۵ دانست که اجرایی می شوند.

    وی افزود: اجرای طرح  پل کاشانی، اجرایی نمودن دیوار ساحلی رودخانه های سطح شهر، طرح احداث سرویس بهداشتی، ساخت المان ورودی شهر، اجرائی نمودن آسفالت کوچه ها و معابر،  پیگیری دستگاه زباله سوز و تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری در ورزش پایه از جمله  برنامه های سال جاری در دستور کار شورای اسلامی و شهرداری می باشد.

    شهردار رامسر نیز در این نشست گفت: تمام تلاش مسئولان شهری برای تبدیل رامسر به شهر نمونه گردشگری و تثیبت گردشگری این شهر است.

    نصرت الله کوزه گر با اشاره به اینکه تورم در کشور موجب می‌شود یکسان سازی بودجه به صورت کم صورت گیرد، اظهار کرد: از سال ۹۲ بودجه‌بندی در این شهرداری متحول شد و بودجه شهرداری رامسر در سال ۹۵ به رقم ۳۲ میلیارد تومانی رسیده است.

    photo_2016-05-11_00-09-44 copy

    وی با بیان اینکه بودجه شهرداری با کمک مردم تحقق خواهد یافت افزود: مردم و رسانه‌هامی توانند پیشنهادخود را برای افزایش مشارکت و محقق شدن اهداف مورد نظر شهر ارائه دهند که ما استقبال نیز خواهیم کرد.

    شهردار به فعالیت های انجام شده در سال گذشته اشاره کرد و گفت: بیش از ۹۰ کوچه رامسر در سال ۹۴ آسفالت شده است و این روند در سال ۹۵ نیز همچنان ادامه دارد.

    شهردار رامسر با تاکید بر اینکه شهر گردشگری باید تمیز باشد گفت: در این راستا خدمات شهری و فضای سبز به بخش خصوصی واگذار شد.

    وی افزود: استقرار بازار هفتگی رامسر به خوبی انجام شد که از ترافیک شهری جلوگیری به عمل آمد.

    شهردار رامسر با اشاره به پلاژ ساحل طلایی، خاطرنشان کرد: این پلاژ بعنوان طرح سالم سازی دریا مطرح شد که جز طرح های برتر استانی می باشد.

    photo_2016-05-11_00-09-37 copy

    کوزه‌گر در بخش دیگری از سخنان خود به تجهیزات عمرانی شهرداری اشاره کرد و  گفت:  به میزان ۳ میلیارد تومان ماشین آلات  در جهت ارائه خدمات به شهروندان خریداری شده است.

    گفتنی است دریابان اعضای شورای شهر و شهردار محترم به سوالات مردم پاسخ دادند.

    photo_2016-05-11_00-09-27 copy