پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ , Thursday 28 March 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 10882
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۵ اردیبهشت, ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده
  •   

    به مناسبت هفته معلم و عقیدتی سیاسی سپاه:

    فرهنگیان و پاسداران سپاه رامسر با امام جمعه شهرستان دیدار کردند+تصاویر

    ه مناسبت هفته معلم و عقیدتی سیاسی سپاه فرهنگیان و پاسداران سپاه ناحیه رامسر با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

    به گزارش نیمه پر رامسر، محمدصادق امینی نیا در دیداری که فرهنگیان نمونه شهرستان و پرسنل سپاه با امام جمعه رامسر به مناسبت هفته معلم و هفته عقیدتی و سیاسی داشتند با اشاره به اینکه در عرصه فرهنگی نیز دغدغه ها و چالش های وجود دارد گفت: آموزش و پرورش به حمایت همه دستگاه ها نیازمند است.

    وی با اشاره به برنامه های هفته معلم در سال جاری بیان کرد: امسال برنامه های متنوعی به مناسبت هفته معلم اجرا شد که از جمله آن حضور مسولین ادارات و نهادها در مدارس بود که دانش آموزان به عنوان نماینده اولیا و مردم از همان ابتدا با عملکرد بخش های مختلف آشنا شدند و مسیولین شرح وظایف و عملکرد خود را ارائه دادند.

    photo_2016-05-04_14-22-39

    مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامسر ادامه داد: بخشی از فعالیت ها مربوط به برنامه های ورزشی  بوده و دیدار با خانواده شهدا فرهنگی و همکارمان بیمار نیز در دستور کار قرار گرفته بود و از فرهنگیان به مناسبت هفته معلم در اردوگاه میرزا کوچک خان جنگلی تجلیل به عمل خواهد آمد.

    سید جلیل مرتضوی نیز ضمن تشکر از سپاه و بسیج که جایگاه فرهنگی ارزشمند را در نظام جمهوری اسلامی دارند، بیان کرد: فرهنگیان در جامعه اثربخش و اثرگذار هستند.

    امام جمعه شهرستان ادامه داد: هر چه داریم از فرهنگیان است و مقبولیت این عزیزیان در سطح جامعه مثال زدنی است و باید قدردان زحمات برادران و خواهران باشیم.

    وی با بیان اینکه معلمان الگوی دانش آموزان هستند گفت: این قشر باید تلاش کنند تا به درستی افراد آینده را تربیت کنند و اگر بخواهیم جامعه را به سوی هدف درست و خاصی سوق دهیم باید همه موضوعات را در دوره ابتدایی رشد به دانش آموزان بیاموزیم.

    photo_2016-05-04_14-22-26

    مرتضوی افزود: تمام بخش های رفتار معلمان برای دانش آموزان الگوست و رسالت عظیمی به گردن معلم ها نهاده شده که بخش زیادی از تربیت فرزندان توسط معلم گذاشت می شود.

    وی با اشاره به اینکه پیامبر به عنوان ابرمعلم اسلام شناخته شده بیا کرد: مسائل شخصی و ادب و رفتار پیامبر زمینه ساز اسلام گسترده است که همه ادیان را جذب کرد .

    امام جمعه در پایان گفت:  امیدواریم همه معلمان به جایگاه خود در جامعه برسند که رفتار معلم درسی برای کل جامعه است.

    photo_2016-05-04_14-22-34