پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Wednesday 24 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 10772
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۱ اردیبهشت, ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    مردی خود را از پل عابر پیاده حلق آویز کرد

    حوالی ساعت ۱۷ امروز یک مورد حادثه حلق آویز شدن به مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ اطلاع داده شد که در پی آن عوامل اورژانس به محل حادثه واقع در بلوار میرداماد، پل عابر اعزام شدند. پس از آنکه عوامل امدادی این فرد را به پایین منتقل کردند، در بررسی علائم حیاتی مشخص شد، وی جان خود را از دست داده است.

    دقایقی پیش، حوال ساعت ۱۷، مرد میانسال پس از آنکه به یکی از عابران خبر حلق آویز کردن خود را داد، پیش از آنکه کسی به دادش برسد خود را از پل پرت کرد و جان باخت.

    به گزارش نیمه پر رامسر، وقتی مامور پارکبان از زنی که سراسیمه خودش را به وی رسانده بود، درباره نیت مرد میانسالی که روی پل عابر پیاده ایستاده بود شنید، دیگر کار از کار گذشته و صحنه ای در نزدیکی پل میرداماد رقم خورده بود که توجه ها را به خود جلب کرده بود؛ صحنه دردناک مرگ مردی که با طناب خود را از میله های پل فلزی عابر پیاده حلق آویز کرده بود.

    مردی کت و شلوار پوش که به گفته حاضران در صحنه، ظاهر موقر و مرتبی داشت و کسی نمی‌دانست که چه بر وی گذشته که دست به چنین اقدامی زده، اما با رسیدن نیروهای آتش نشانی و پایین آوردن وی مشخص شد که احتمالا از قبل برای این کار برنامه داشته است؛ حدسی که با توجه نوع اقدام وی برای پایان دادن زندگی‌اش و همچنین به همراه داشتن مدارک کامل شناسایی و چند برگه در جیب وی قوی به نظر می‌رسد اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

    با بررسی مدارک شناسایی جان باخته مشخص شد که وی «بهمن.م» نام داشته و به رغم آنکه میانسال به نظر می‌رسید، دردهه ششم عمرش به سر می‌برد. این در حالی است که هنوز انگیزه وی از خودکشی مشخص نشده و با حضور ماموران انتظامی در محل حادثه،  بررسی ها در این خصوص ادامه دارد.

    مرد متوفی ۶۵ ساله بود

    حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از “خودکشی مردی ۶۵ ساله” در پل عابر خیابان میرداماد خبر داد و گفت: حوالی ساعت ۱۷ امروز یک مورد حادثه حلق آویز شدن به مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ اطلاع داده شد که در پی آن عوامل اورژانس به محل حادثه واقع در بلوار میرداماد، پل عابر اعزام شدند.

    وی با اشاره به حضور عوامل اورژانس در محل حادثه افزود:‌پس از حضور تکنیسین‌های اورژانس مشاهده شد که مردی ۶۵ ساله خودش را از پل میرداماد حلق آویز کرده که عوامل امدادی این فرد را به پایین منتقل کرده و در بررسی علائم حیاتی مشخص شد، وی جان خود را از دست داده است.

    بر اساس این گزارش، پس از انتقال جسد این فرد به پایین، جسد وی به پزشکی قانونی منتقل شد و محل برای بررسی‌های بیشتر در اختیار پلیس قرار گرفت. 

    منبع/تابناک