پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 25 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 10719
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۹ اردیبهشت, ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده
  •   

    رامسر و ساری شهرهای برتر گردشگری کشور در نوروز شدند

    دبیر شورای اطلاع‌رسانی مازندران از انتخاب شهرهای ساری و رامسر در نهمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با حضور رئیس سازمان گردشگری به‌عنوان شهرهای برتر گردشگری نوروز ۹۵ خبر داد.

    به گزارش نیمه پر رامسر، احمد مظفریان با اشاره به انتخاب رامسر و ساری به عنوان شهر نمونه گردشگری بیان کرد: جای بسیار خوشحالی است که از هفت شهر برتر گردشگری در ایام نوروز در کشور دو شهر مربوط به مازندران است و در ارزیابی امسال شهرهای مشهد، اصفهان، ساری، خرم‌آباد، نیشابور، مریوان، رامسر به‌عنوان شهرهای برتر گردشگری انتخاب شدند.

    مظفری افزود: ملاک انتخاب این شهرها بر اساس هفت معیار و ۱۰۰ امتیاز بوده است که سه شهر ساری، نوشهر و رامسر موفق به کسب کامل نمرات در استان شده بودند ولی درنهایت دو شهر مازندران به‌عنوان شهرهای برتر گردشگری کشور انتخاب شدند.

    وی از فرمانداران ساری و رامسر به دلیل انجام دقیق مسئولیت ستاد خدمات سفر و پیگیری امور مربوط به آن، مدیران دستگاه‌های مرتبط، شهرداران و دست‌اندرکاران ستاد خدمات سفر تقدیر و تشکر کرد و گفت: رویکرد ارزیابی و انتخاب شهرهای برتر گردشگری بر اساس ارزیابی فعالیت ۱۲ کمیته ستاد خدمات سفر در استان بوده که در همه بخش‌ها فعالیت‌های مناسبی به گردشگران ارائه کردند.

     دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان فعالیت کمیته اطلاع‌رسانی به گردشگران، برنامه‌های فرهنگی و هنری اجراشده، کیفیت خدمات، میزان کاهش تصادفات درون‌شهری، رسیدگی به شکایات و نظارت و ارزیابی، میزان اقامت مسافران در مراکز اقامتی شامل هتل‌ها، هتل‌آپارتمان و مدارس و مدیریت و هماهنگی برای تردد اقامت و پذیرایی از مسافران و گردشگران را هفت محور ارزیابی اعلام کرد.

    مظفری تأکید کرد: انجام بیش از ۲۳ میلیون تردد و بیش از ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر شب اقامت در تعطیلات نوروز ۹۵ بیانگر ظرفیت‌های مهم گردشگری مازندران و استقبال گسترده مردم عزیز از جاذبه‌های گردشگری این استان است و الحمدالله استان مازندران موفق شد بهترین خدمات را در این مدت ارائه کند و با کمترین شکایت نیز مواجه بوده است.

    مهر/