پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ , Wednesday 17 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 10583
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۳۰ فروردین, ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    شنیده ها از جابجایی در فرمانداری رامسر حکایت دارد

    زمان عمل با تدبیر سروری در انتصابات فرمانداری رامسر فرا رسیده است

    مهره چینی های سروری فرماندار کنونی رامسر با توجه به کمبود نیرو در فرمانداری شاید به اجبار باشد ولی باید بر اساس ضابطه باشد نه رابطه.

    به گزارش نیمه پر رامسر  به نقل از منابع موثق حکم مرتضی حلاجیان برای سمت بخشداری یکی از شهرهای اطراف زده شده است.

     مرتضی حلاجیان کارمند فرمانداری هم اکنون سمت کارشناس سیاسی و انتخابات فرمانداری رامسر را بر عهده دارد.

    وی به درخواست خلعتبری بخشدار اسبق رامسر مدتی به عنوان دهدار در بخشداری این شهرستان فعالیت میکرد و پس از آن مجدد به فرمانداری بازگشت.

    رابطه خوب حلاجیان با خیریانپور معاون برنامه ریزی استاندار دولت تدبیر و امید علی رغم تلاش های شورای تدبیر و امید رامسر و فشار های آنها بر فرماندار مانع از آن نشد که سروری وی را به سمت کارشناس سیاسی و انتخابات خود منصوب نکند.

    اکنون او رفتنی است و سروری به اجبار در آن فرمانداری که به قول بسیاری از کمبود حضور نیروی کارآزموده و وزارت کشوری رنج می برد ، باید تغییراتی انجام دهد و خلا وجود حلاجیان را پر کند.

     شنیده ها حکایت از آن دارد سروری تمایل دارد یکی از نیروهایی که در ابتدای حضورش از یکی از ادارات برای حضور در فرمانداری وام گرفته بود را به عنوان کارشناس سیاسی و انتخابات خود منصوب کند و شخصی ثالثی را باز از اداراتی دیگر به فرمانداری آورد.

    البته این مهره چینی های سروری فرماندار کنونی با توجه به کمبود نیرو در فرمانداری شاید به اجبار باشد ولی باید بر اساس ضابطه باشد نه رابطه.

    پست کارشناس سیاسی و انتخابات پستی پر اهمیت است و فرماندار رامسر نباید به بهانه کمبود نیرو هر شخص بی تجربه ای را در این سمت منصوب نماید.

     سروری فرماندار دولت تدبیر و امید است و این دولت مدعی آن است که حتما باید افراد توانمند در راس امور باشند و بر این اساس بود که در ابتدای دولت استانداران تاکید زیادی داشتند که فرمانداران انتصابی خود را از بین افراد وزارت کشوری و آشنا به امور فرمانداری انتخاب کنند و اگر اینگونه نبود شاید بتوان اکنون شخص دیگری را در جایگاه فرماندار کنونی متصور می شدیم.

    از سویی شورای تدبیر و امید که تا زمانی مدعی تعیین انتصابات در شهرستان بودند و اکنون با توجه به پست گرفتن برخی از نیروهایشان دیگر سکوت کرده اند نباید اجازه دهند افراد کم تجربه و شاید بی تجربه در امور سیاسی ، جایگاه با اهمیت سیاسی را تصاحب کنند و باید با مشورت دادن به فرمانداری که در انتصابش نقش موثری! داشتند جلوی خطر ورود نیروهای غیر مرتبط با امور سیاسی را به فرمانداری بگیرند.

    امید است که چنین شود.

    گفتنی است سروری اکنون به مدت ۲۶ ماه سمت فرمانداری شهرستان رامسر را بر عهده دارد.

    محمدرضا بهرامی/