پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 10488
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۱ فروردین, ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > چند رسانه ای > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    با حضور مردم و مسئولان:

    مراسم بزرگداشت شهید مصطفی تاش موسی در زادگاهش برگزار شد+ تصاویر

    با حضور مردم و مسئولان استان و شهرستانی مراسم بزرگداشت یاد و خاطره اولین شهید مدافع حرم رامسر «شهید مصطفی تاش موسی» در زادگاهش روستای گالش محله برگزار شد.

    به گزارش نیمه پر رامسر، این مراسم با سینه زنی و دسته روی جوانان روستا آغاز شد و حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی امام جمعه رامسر در ادامه به سخنرانی پرداخت و مداح کربلایی مرتضی امیرسلیمانی در وصف شهدای مدافع و حرم و اهل بیت روضه خوانی کرد.

    حجت الاسلام سید جلیل مرتصوی در این مراسم گفت: اگر این شهدا در زمان امام حسین (ع) هم بودند باز هم از خود رشادت نشان میدادند.

    وی افزود: از شهرستان رامسر همانند همه شهرستان های کشور افردای دیگر هم اکنون درحال دفاع از حرم هستند و اگر رشادت های ایرانی ها نبود تاکنون تکفیری ها حرم حضرت زینب (س) را تخریب کرده بودند.

    وی با تبریک و تسلیت شهادت شهید تاش موسی به خانواده شهید، مردم و بسیجی گفت: هیچ قدرتی حتی باپیشرفت علم و ثروت نمیتواند جلو مرگ را بگیرد و خوشبحال کسانی که در راه خدا، اهل بیت و دفاع از اسلام جانشان را تقدیم کنند.

    امام جمعه رامسر با بیان اینکه شهادت زیباترین مرگ است. خاطر نشان کرد: مطمئناً خداوند در کارنامه شهید تاش موسی کاری را برجسته دید که توفیق شهادت را نصیبش کرد و این کافیست یک لحظه جرقه ای در دل یک انسان ایجاد شود که باعث می شود انسان از فرش به عرش برسد.

    وی در ادامه بیان کرد: همانطور که حاج قاسم سلیمانی برای کشور افتخار است، سرداران و همرزمان شهید که از سپاه قدس در مراسم امروز در روستای گالش محله رامسر حضور دارند برای ما افتخار اند.

    وی با اشاره به اینکه همرزمان شهید از ۲۲بهمن از شهادت مصطفی تاش موسی اطلاع داشتند گفت : داعشی ها و تکفیری ها پول بسیار زیادی در قبال تحویل پیکر وی خواستند اما خانواده شهید گفتند حاضر نیستیم با پول دادن به داعشی ها آنان را تقویت کنیم و پیکر پدرمان را به حضرت زینب(س) تقدیم می کنیم.

    امام جمعه رامسر در پایان با پرسش اینکه چه کسی حاضر است جانش را بدهد تا پول بگیرد گفت : برخی ها میخواهند با این جملات به جایگاه شهادت ضربه بزنند.

    IMG_6949 copy IMG_6974 copy IMG_6977 copy IMG_6979 copy IMG_6986 copy IMG_7003 copy IMG_7013 copy

    IMG_7028 copyIMG_7039