پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ , Thursday 18 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 10397
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۶ فروردین, ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    فرمانده سپاه رامسر خبر داد:

    مراسم یادبود اولین شهید مدافع حرم رامسر برگزار می شود

    قرمانده سپاه رامسر از برگزاری مراسم یادبود اوین شهید مدافع حرم رامسر پاسدار جاویدالاثر شهید مصطفی تاش موسی در روز چهارشنبه از سپاه ناحیه به سمت مصلی به همراه برنامه های دسته روی و عزاداری خبر داد.

    به گزارش نیمه پر رامسر، سرهنگ محمد جعفری در گفتگویی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان مدافع حرم گفت: شهید جاویدالاثر مصطفی تاش موسی اولین شهید مداقع حرم شهرستان رامسر است و همان طور که در خبرها آمد پیکر مطهر این شهید بازگردانده نشده است که برهمین اساس تمام تلاشمان را می کنیم تا بتوانیم مراسم یادبود در خور شأن این شهید برگزار کنیم.

    وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده مراسم یادبود این شهید در روز چهارشنبه راس ساعت ۱۴ عصر همراه با دسته روی هیأت های عزاداری شهرستان به سمت سپاه و آغاز مراسم از سپاه ناحیه رامسر به سمت مصلی جوادالائمه شهرستان خواهد بود.

    وی اظهار داشت: با همانگی هایی که انجام شد سخنران این مراسم حجت الاسلام یداله غلامی نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای استان مازندران است و همچنین مراسم عزاداری و سوگواری با مداحی حاج رضا بذری انجام می شود.

    فرمانده سپاه رامسر در ادامه بیان کرد: برنامه ها و مراسم های یادبود دیگر در زادگاه این شهید نیز در دست برنامه ریزی است و پس از نتیجه نهایی به اطلاع عموم مردم شهرستان می رسد.

    وی در پایان گفت: با توجه به اینکه پیکر مطهر این شهید والا مقام بازگردانده نشده است و همچنین این شهید اولین شهید مدافع حرم شهرستان رامسر می باشد انتظار می رود مردم همیشه در صحنه رامسر با حضور در مراسم یادبود این شهید بزرگوار مرهمی بر دل زخم دیده خانواده این شهید باشند.