پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Wednesday 24 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 1037
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۴ آذر, ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    اختصاصی/ امام جمعه رامسر:

    اقتصاد مقاومتی راهی برای برون رفت از وابستگی به نفت/ ما نباید هرگز شعار مرگ بر آمریکا را از یاد ببریم

    امام جمعه رامسر گفت: اقتصاد مقاومتی و سیاست های ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب بهترین راه برای پویایی اقتصاد انقلاب اسلامی و برون رفت از وابستگی کشور به نفت است.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیمه پر، امام جمعه رامسر در خطبه های دوم نماز جمعه در جمع نمازگزاران ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: در آستانه ۱۶ آذر مصادف با روز دانشجو هستیم که این روز به فرمایش رهبر معظم انقلاب روزی ضد سلطه و ضد آمریکایی است.

    وی افزود: ما نباید هرگز شعار مرگ بر آمریکا را از یاد ببریم و همیشه دانشجویان بایستی در مسیر بصیرت، ولایت و نگاه کلان به اهداف انقلاب اسلامی گام بردارند.

    وی اظهار داشت: امروز آگاهی در مسائل گوناگون و شناخت فرصت ها، تهدیدات و دشمنان را باید نسل دانشجو و دانشگاه ها مورد توجه قرار دهند.

    حجت الاسلام مرتضوی در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته ای در روزهای گذشته بیان کرد: تبعیت از رهنمود های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب، ایستادگی مردم و مدیریت تیم مذاکره کننده ما را پیروز میدان کرده و همچنان در این مسیر در مقابل زیاده خواهی ها ایستادگی می کنیم.

    وی در همین زمینه تصریح کرد: امروز می بینید که وقتی جمهوری اسلامی ایران در بحث مذاکرات به نتیجه مطلوب می رسد و ایستادگی می کند نظام سلطه و استکبار در راس آنها امریکا قیمت نفت را با واسطه وابستگی ما به نفت کاهش می دهند تا به ما ضربه بزنند.

    وی اقتصاد مقاومتی را تنها را برون رفت از وابستگی کشور به نفت دانست و گفت: اگر رهنمود های حضرت آقا در ۵ سال گذشته و حتی در سال های دورتر در زمینه اقتصاد مقاومتی را دولت مردان عمل می کردند امروز وابستگی ما به نفت وجود نداشت.

    خطیب نماز جمعه رامسر تاکید کرد: در حال حاضر بسیج در اقتصاد مقاومتی با نصب العین قرار دادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بسیار خوب عمل کرده است و همچنان نیز در این راه با تلاش و جدیت است.

    وی در پایان با بیان اینکه امروز ایران اسلامی قدرت اول منطقه است خاطر نشان کرد: حضور  و مذاکره ما با ۶ کشور جهان نشان از قدرت انقلاب اسلامی دارد و ما می توانیم با اقتصاد مقاومتی و رفع وابستگی مان به نفت قدرت جمهوری اسلامی ایران را روز به روز بیشتر کنیم.