پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Tuesday 30 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 14011
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۴ اسفند, ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ورزشی > ویژه ها
  •   

    والیبال ساحلی رامسر و مازندران نیازمند تدبیر مسئولان:

    کسب مقام چهارم آسیا و سهمیه مسابقات جهانی از نماینده والیبال رامسر/ داشتن یک زمین والیبال ساحلی کمترین انتظار از مسئولین است

    جای تاسف فراوان است که در شهری که پتانسیل بالایی در والیبال ساحلی وجود دارد اما از نعمت وجود یک زمین والیبال ساحلی استاندارد محروم است و هیچکس هم به فکر این موضوع نیست.

    به گزارش رامسرنوین، مسابقات والیبال ساحلی زیر ۲۱ سال آسیا از روز پنجشنبه ۱۲ اسفند در تایلند آغاز شد و امروز با مشخص شدن تیم های برتر به پایان رسید.

    تیم های الف و ب ایران نیز با هدایت آرش رامسری مربی اهل رامسر در این رقابت‌ ها حاضر بود که تیم الف توانست با حضور در جمع ۴ تیم برتر مسابقات سهمیه رقابت های جهانی چین را کسب کند.

    زوج کاملا مازندرانی تیم الف با ترکیب فیروزپور و آقاجانی بترتیب بعد از شکست تیم های سریلانکا، قزاقستان، عمان و استرالیا صبح امروز در دیدار نیمه نهایی با ناکامی مقابل تایلند ۱ به دیدار رده بندی راه یافت و در این بازی نیز با قبول شکست مقابل دیگر نماینده کشور میزبان حائز مقام چهارمی مسابقات والیبال ساحلی امید های آسیا شد.

    عنایتی و شهبازی در تیم ب ایران نیز با شکست مقابل عمان ۲ و استرالیا ۱ در مرحله گروهی، از دور مسابقات حذف شدند.

    تیم والیبال ساحلی الف امید ایران با دو بازیکن بابلی و یک مربی رامسری در میدان آسیایی افتخار آفرینی کرد و این نشان از قدرت والیبال ساحلی استان مازندران دارد ولی تا چه حد این رشته پر طرفدار المپیکی مورد توجه مسئولین قرار دارد.

    آقایان مسئولین شهرستان رامسر، آیا در جریان قرار دارید که یک بازیکن و مربی ملی والیبال ساحلی در شهرستان رامسر وجود دارد؟! آیا آرش رامسری و عباس پورعسگری را می شناسید؟!

    جای تاسف فراوان است که در شهری که این چنین پتانسیل بالایی وجود دارد ولی از نعمت وجود یک زمین والیبال ساحلی استاندارد محروم است و هیچکس هم به فکر این موضوع نیست.

    آقایان مسئولین بیایید تا دیر نشده فکری به حال این موضوع کنید و با همدلی در اندیشه احداث یک زمین والیبال ساحلی استاندارد در شهرستان رامسر باشید.

    با این همه ساحل بعید میدانم اهدا زمینی ساحلی در جهت توسعه و پیشرفت ورزش رامسر خواسته ای دور از دسترس و عجیب باشد.

    گزارش: محمدرضا جنت قربانی