همایش سبک زندگی و ازدواج آسان در رامسر برگزار شد+ تصاویر

چاپ

به گزارش نیمه پر، در این مراسم که با عنوان میهمان ماه به همت هیات رزمندگان اسلام شهرستان رامسر برگزار شد مورد استقبال جوانان و مردم رامسر قرار گرفت.

حجت الاسلام تسخیری مسئول هیات رزمندگان اسلام رامسر در گفتگویی کوتاه اظهار داشت: با توجه به اینکه اهمیت وجود چنین مراسماتی بسیار بالا است در هیات رزمندگان رامسر سعی داریم که برنامه های این چنینی را در آینده هم همانند گذشته داشته باشیم.

وی افزود: حضور مهمانان برجسته کشوری و صاحب نظر در شهرستان برای جوانان و مردم فهیم رامسر حتما مثمره ثمر خواهد بود.

حجت الاسلام تسخری در پایان گفت: برنامه ای که امروز برگزار شد با توجه به اهمیت موضوع آن شاهد بودیم که جوانان بسیاری از این برنامه استقبال کردند و سوالات خود را از حجت الاسلام عالی می پرسیدند که این استقبال این مفهوم را دارد که مردم و جوانان همیشه به دنبال یادگیری مفاهیم دینی و سبک زندگی اسلامی هستند و فقط باید بسترهای این برنامه ها مهیا شود.

حجت الاسلام عالی نیز در سخنرانی خود در این برنامه ضمن اشاره به بحث شناخت شیطان و حربه هایی که او بکار می گیرد برای زمین زدن مومن در مورد سبک زندگی اسلامی و ایرانی و روش های رشد معنوی انسان صحبت هایی را داشتند و در ادامه به سوالات حاضرین در موضوعات مختلف ازدواج، سبک زندکی و… پاسخ دادند.

IMG_0003 IMG_0015 IMG_0009 IMG_0025 IMG_0038 IMG_9879 IMG_9957 IMG_9971