برگزاری اجتماع بزرگ عاشوراییان رامسر همزمان با اربعین حسینی

چاپ

به گزارش نیمه پر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری رامسر”حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی”با اعلام این مطلب امروز در جمع  هیئت امنای مساجد ،هیئات مذهبی و مسولان در مصلی امام جواد(ع) افزود: عزت امروز انقلاب اسلامی به خاطر الهام بخشی و درس آموزی از فرهنگ عاشورا بوده و باید پرچ عزای حسینی همیشه برافراشته و یاد و ذکر او همواره ورد زبانها و دلهای مشتاقان باشد.

وی بیان داشت: خوشیختانه عزاداری های بزرگ و اجتماع عاشوراییان این سالها در اقصی نقاط کشور برگزار و چنین اجتماعی باید در رامسر که دیار شهیدان و علمای بزرگ است برگزار شود.

۹۶۵۵۹۶۲۲۱۰۴۴۶۹۱۸۵۱۰۴

وی بیان داشت: ما هرچه داریم به برکت اهل بیت عصمت و طهارت و سید و سالار شهیدان است و باید سرباز واقعی ولایت و منتظر حقیقی امام عصر (عج ) باشیم.

وی ادامه داد: دشمن بدنبال ایجاد فتنه و انحراف  و جریان سازی در قالب های مختلف و به طور غیر مستقیم است و باید بصیرت عاشورایی نهادینه شود.

وی گفت: خوشبختانه مداحان و علما با ذکر  تاریخ عاشورا این سالها گام های خوبی برداشته اند و معرفت عاشورایی را ترویج نماییم.

وی افزود: همچنین در مصلی امام جواد (ع) رامسر به مدت ۱۰ شب مراسم عزاداری با حضور مداحان شهرستانی و کشوری برگزار و در مناطق کتالم ،ساداتشهر و روستای پتک نیز برنامه هایی در آن ایام برگزار می شود.

فرماندار رامسر نیز گفت:اجتماع بزرگ عاشوراییان رامسر همزمان با اربعین حسینی نمادی از عشق و ارادت به سید و سالار شهیدان است.

“حسین سروری “افزود: فرهنگ عاشورا و عشق به امام حسین  به عنوان اعتقادی راسخ در قلب های ما بوده و رمز ماندگاری انقلاب و الگو پذیری ملل آزادیخواه و مسلمانان از انقلاب مابه خاطر همین تاسی به قیام عاشوراست.

وی اظهار داشت: همه مسولان باید با به میدان آوردن تمام ظرفیت ها و امکانات به این شورحسینی در اربعین کمک نمایند.