یادواره 7 شهید والا مقام روستای لیماک برگزار می شود

چاپ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیمه پر،  یاور کیهانیاندبیر ستاد یادواره شهدای روستای لیماک در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما گفت: به رسم هر ساله در دهه دوم محرم امسال نیز با برنامه ریزی ها و تلاش هایی که انجام گرفت مراسم یادواره شهدا روستا را در پنج شنبه همین هفته مورخه 22 آبان برگزار می کنیم.

وی اضافه کرد: سخنران ویژه این مراسم ارزشمند دکتر شریعت نژاد نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد خواهد بود و مداحی این یادواره توسط ذاکر اهل بیت ارسطو خلعتبری است.

کیهانیان در ادامه بیان داشت: بعلت نداشتن جا و مکان و آماده نشدن سازه مسجد روستای لیماک امسال هم در تالار ذوقی این مراسم برگزار می شود.

وی اظهار داشت: روزی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران جوانان غیور و با اعتقادی وارد میدان های حق علیه باطل شدند و با جان فشانی ها و ایثار های خود برای همیشه در تاریخ جاودانه شدند و ما به عنوان ادامه دهنده گان راه این شهیدان و ایثارگران وظیفه داریم تا یادواره شهدا را به نحو احسن برگزار کنیم.

وی در پایان گفت: از همه مردم، مسئولان، بسیجیان عزیز دعوت می کنم تا در این مراسم ارزشمند حضور به هم رسانند و بدانند که شهیدان چشم به راه آنان هستند.

2