حکومت عربستان بزرگترین ننگ تاریخ را با کشتن مسلمانان برای خودش رقم زد

چاپ

به گزارش نیمه پر، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی در خطبه های نماز جمعه امروز در جمع نمازگزاران رامسری ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: قدرت های استکباری و در راس آنها صهیونیست و آمریکای ظالم می خواهند روز به روز قدرت نمایی کنند و بر قدرت ظالمانه خود بر این جهان بیافزایند و برایشان مهم نیست که چند صد کودک و انسان مظلوم به چه نحو ظالمانه ای در جای جای این جهان به خصوص در این روزها در یمن کشته می شوند.

وی افزود: استکبار ظالم می خواهد فرهنگ شهادت، ایثار، مقاومت و بسیج را از بین ببرد و بر همین اساس دست به چنین اقدامات شرم آوری می زند.

وی اظهار داشت: امروز مردم عرب هیچ چیز به اندازه رژیم منحوس اسرائیل برایشان منفور تر نیست اما در نقطه مقابل دولت مردان و حکومت های عرب منطقه با ذلت تمام نوکر اسرائیل شده اند و هر چه اسرائیل بگوید انجام می دهند.

امام جمعه رامسر در ادامه بیان داشت: نگاه رهبری نظام و کلام پیامبر گونه ایشان، این فرزند شجاع فاطمه زهرا (س) تمام نقشه های آمریکا و استکبار را نقش بر آب کرده است و ما امروز شاها قدرت نمایی ایران اسلامی در تمام عرصه های هستیم.

وی تصریح کرد: امروز دولت عربستان بزرگترین ننگ تاریخ را برای خودش رقم زد و منفور ترین حکومت در جوامع بین الملل با همراه اسرائیل و آمریکا شد.

وی با اشاره به هراس دشمن از وحدت سنی و شیعه در منطقه ما خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام و مسلمین از وحدت سنی و شیعه در این منطقه زیر پرچم ولایت فقیه هراس دارند و تمام تلاششان را می کنند تا این وحدت را خدشه دار کنند اما باید مردم مسلمان هوشیار باشند و با آگاهی لازم در مسیر باطل دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین قرار نگیرند.

حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی با اشاره به هفته معلم تاکید کرد: مقام معلم دارای ارزش بسیار است زیرا این شغل می تواند در عرصه های مختلف همچون ایمان، اعتقادات و شکوفایی استعداد های دانش آموزان نقش داشته باشد.

وی همچنین در پایان کسب رتبه اول و نمونه کشوری هیأت رزمندگان اسلام شهرستان رامسر را به همه دست اندرکاران هیأت علی الخصوص مسئول هیأت رزمندگان رامسر، حجت الاسلام تسخیری تبریک گفت.