پیاده روی بزرگ خانوادگی در شهرستان رامسر با شعار لبیک یا رسول الله(ص) برگزار می شود

چاپ

به گزارش نیمه پر، عباس احمدی ماچیانی با اعلام این خبر افزود :این برنامه ورزشی به مناسبت ایام الله دهه فجر و روز جهانی تالابها انجام می پذیرد.

وی بیان داشت: با توجه به توهین به ساحت رسول خوبی ها و مهربانی حضرت محمد (ص) شعاراین برنامه لبیک یا رسول الله (ص) است و از همه دوستداران  نبی مکرم اسلام دعوت می شود که شرکت نمایند.

وی در بخش دیگری گفت: شهرستان رامسرهمچنین خاستگاه یکی از معتبرترین معاده زیست محیطی  حفاظت از تالابها معروف به کنوانسیون رامسر است و از این منظر رامسر نگاهی جهانی دارد.

احمدی ادامه داد: بدلیل تقارن زمان پاسداشت روز جهانی تالابها با ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی این برنامه اجرا می شود.

وی با تقدیر ویژه از فرماندار و رییس ستاد دهه فجر شهرستان  افزود:در اجرای این برنامه بزرگ ورزشی ادارات ،نهادها ،شهرداری و شورای شهر رامسر ،ادارات محیط زیست ،ورزش و جوانان و تشکل های مردم نهاد همکاری دارند.

حسین قاسمی مسول روابط عمومی هیات ورزش همگانی شهرستان رامسر نیز گفت: خوشبختانه  این برنامه ورزشی در روز شمار ستاددهه فجرشهرستان رامسر گنجانده شده و فرماندار شهرستان رامسرنیز در نامه ای خطاب به روسای ادارات تاکید نموده به همراه خانواده های خود حضور یابند .