تقویت ولتاژ برق در دهستان جنت رودبار در دست اقدام است

چاپ

به گزارش رامسرنوین، فرماندار شهرستان رامسر گفت: با پیگیری های دکتر شریعت نژاد نماینده پرتلاش مجلس شورای اسلامی، اقدامات بسیار خوبی جهت تخصیص اعتبار خط ۶۳ کیلو ولت رامسر – جنت رودبار بطول ۵۰ کیلومتر و نصب پست کمپکت ۶۳/۲۰ کیلو ولت مرکز دهستان جنت رودبار و رفع معضلات شبکه برق منطقه در دست اقدام است.

محمد آزاد افزود: در این راستا به منظور اجرای خط ۶۳ کیلو ولت در مرحله نخست با ولتاژ ۲۰ کیلو ولت برقدار خواهد شد.

وی بیان داشت: همچنین جهت احداث خط و پست کمپکت ۶۳/۲۰ کیلو ولت با ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار موردنیاز است که ازطریق وزارت نیرو توسط شرکت توزیع برق غرب مازندران در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: کارهای بسیار خوبی در حوزه زیرساختی توسط دولت در این دهستان قطب کشاورزی ، گردشگری شهرستان رامسر با بیش از ۳۰ روستا در حال انجام است‌.

فرماندار رامسر بیان داشت: کار گاز رسانی به دهستان جنت رودبار نیز در دستور کار جدی است.

وی اظهار کرد: جنت رودبار به عنوان پایلوت اقامتگاه «بوم گردی» کشور و پایتخت «گل گاوزبان» ایران ظرفیت های بالایی در زمینه «کشاورزی» و «اکوتوریسم» دارد و در این راستا مصمم به برنامه ریزی و تقویت زیرساخت ها و شکوفایی اقتصادی و تولیدی منطقه هستیم.

وی ادامه داد: قرار گرفتن زیباترین دالان طبیعی خاورمیانه (جنگل دالخانی) که در مسیر آن قدمگاه شهدای ترور دالخانی است این دهستان را کانون توجهات گردشگران داخلی و خارجی قرار داده است.

آزاد در پایان گفت: دهستان جنت رودبار می تواند مدلی از توسعه زیرساختی در حوزه تولید و اشتغال و قطب گردشگری سلامت و اکوتوریسم مورد توجه قرار بگیرد.