پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 9934
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۳ اسفند, ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > سیاسی > ویژه ها
  •   

    غلامرضا مشایخی:

    شأن نظارتی و قانون گذاری یک نماینده اجل از سیاسی کاری ها است/ راز موفقیت نماینده انتقال و رفع خواسته های مردم است

    نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تنکابن، رامسر و عباس آباد گفت: شأن نظارتی نماینده این است که بر قوانین و اجرای آن نظارت کامل داشته باشد و بدون بازی های سیاسی موضع درست و انقلابی خود را برای احقاق حقوق مردم داشته باشد و باید گفت که این شأن قانون گذاری و نظارت اجل از بازی های سیاسی است.

    به گزارش نیمه پر رامسر، غلامرضا مشایخی نامزد لیست ائتلاف اصولگرایان کشور در حوزه انتخابیه تنکابن، رامسر و عباس آباد در گفتگو با خبرنگار ما گفت: پتانسیلهای فراوانی در منطقه ما در زمینه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و گردشگری وجود دارد که می توان به طرق مختلف همه این ظرفیت ها را فعال کرد.

    وی افزود: با احیای همه ظرفیت های موجود در منطقه غرب مازندران مردم به طور خودکار وارد عرصه فعالیت در این بخش ها می شوند و اقتصاد پایدار و مستمر در این نگاه نقش می بندد.

    وی اظهار داشت: یکی از مهترین راه حل های  برون رفت از معظل بیکاری در سه شهرستان غرب مازندران جذب سرمایه گذار است که با وجود بستری مناسب برای این کار از اهمیت بالایی برخوردار است.

    فرماندار سابق شهرستان تنکابن با بیان اینکه برای رفع معظل بیکاری باید با وضع قوانین تشویقی سرمایه گذاران را ترغیب به آمدن به منطقه غرب مازندران کرد گفت: باید با تهیه و تدوین قوانینی پویا و کارمد زمینه آمدن سرمایه گذار به منطقه جهت سرمایه گذاری در قسمتهای مختلف محیا شود و این امر می طلبد که یک نماینده مردمی در مجلس چگونه و به چه طریق این مسیر را تسهیل کند.

    وی با اعلام اینکه می توان مشکل بیکاری را حل کنیم عنوان کرد: مشکل بیکاری به شرطی که قوانین دست و پا گیر اداری سد راه سرمایه گذاری نشود فابل حل است و اینجاست که نقش نماینده ای کاری و اجرایی که مسلط به قوانین باشد خود را نشان میدهد.

    وی تصریح کرد: با در هم آمیختن توان اجرا و توان قانون گذاری میتوانیم عقب افتادگی های مختلف منطقه خود را جبران کنیم.

    مشایخی خطاب به جوانان خاطر نشان کرد: بروید و عملکردها را بررسی کنید، شما ذهنتان پویاست و براحتی فرق بین شعار و برنامه را تشخیص میدهید.

    وی اذعان کرد: شأن نظارتی نماینده این است که بر قوانین و اجرای آن نظارت کامل داشته باشد و بدون بازی های سیاسی موضع درست و انقلابی خود را برای احقاق حقوق مردم داشته باشدو باید گفت که این شأن قانون گذاری اجل از بازی های سیاسی است.

    وی عنوان کرد: با همه کمبودها جوانان و بانوان این منطقه در زمینه های مختلف بسیار درخشیده اند و ما هر چه امکانات به بانوانمان اختصاص دهیم کم است چرا که اساس و زیربنای استحکام خانواده ودر نتیجه آینده کشور برعهده بانوی خانه است.

    وی در همین زمینه ادامه داد: می توان از توان خود بانوان در ساماندهی به معضلات و مشکلاتشان استفاده کرد، کاری که بنده در زمان فرمانداری تنکابن انجام داده بودم و به تجربه ثابت شد که نتیجه بسیار خوبی می دهد.

    نامزد اصولگرای حوزه انتخابیه تنکابن، رامسر و عباس آباد اظهار کرد: راز موفقیت مسئولین انتقال خواسته هایی است که از مردم در ارتباط تنگاتنگ با آنان دریافت کرده و در اختیار دیگر مدیران میگذارند.

    وی اضافه کرد: یکی از دلایلی که هر مدیری را موفق میکند رابطه مستقیم و بی واسطه داشتن با مردم کوچه و بازار است و من افتخارم خدمت به همین مردم است زیرا باید در بطن مردم بود و با مشکلات دست وپنجه نرم کرد تا بتوانیم پی به درد واقعی مردم ببریم سپس بدنبال علاج واقعه بگردیم.

    وی با بیان اینکه باید در عمل ثابت کنیم که مردم ولی نعمت ما هستند و در کارها باید از نظرات مردم به نحو احسنت استفاده نمود تاکید کرد: شرایط اقتصادی واجتماعی به نحوی است که فقط با کار و با پشتوانه علم و تجربه میتوان به شرایط ایده آل رسید.

    وی در پایان با اشاره به انتخابی درست و آگاهانه از سوی مردم گفت: ما و شما میتوانیم سرمنشاء حرکتی نو در جامعه باشیم و در این امر از آزمون پس داده ها باید استفاده کرد.