متفاوت ترین نشست خبری با خبرنگاران در رامسر برگزار شد+ تصاویر

چاپ

به گزارش نیمه پر رامسر، عصر دیروز رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان رامسر با دعوت از خبرنگاران به منظور برگزاری نشست خبری در این اداره با ایده ای جالب و از قبل پیش بینی شده نشست خبری را به مکانی خاص و ویژه انتقال داد.

بعد از حضور خبرنگاران فعال رامسر در اداره منابع طبیعی به اتفاق رئیس اداره منابع طبیعی و چند تن از همکاران و مهندسین منابع طبیعی عازم منطقه ای دارای پوشش های جنگلی بسیار انبوه و زیبا شدیم.

رفته رفته و پس از طی مسیری سخت در پایین تر از منظقه جنگلی شهرستانک که روزگاری از اولین بازارهای سنتی منطقه شمال کشور بوده پیاده شدیم و به اتفاق رئیس اداره منابع طبیعی و همکارانش با پای پیاده نشست خبری آغاز شد.

سردی هوا، صدای پرندگان جنگلی و شرشر آب رودخانه و مه غلیظ در دامنه جنگلی پز از درختان سر به فلک کشیده نشست خبری خبرنگاران را با رئیس اداره منابع طبیعی که مناسبت فرا رسیدن هفته منابع طبیعی برگزار شد را به یکی از متفاوت ترین نشست های خبری خبرنگاران در رامسر و حتی در سطح کشور مبدل کرد.

محمد هادی معتمدی رئیس اداره منابع طبیعی رامسر با اعلام اینکه امروز خبرنگاران را خواستیم به دل جنکلهای هیرکانی رامسر بیاوریم اظهار داشت: شما خبرنگاران نمایندگان و سفیران حافظ منابع طبیعی و جنگلهای زیبای ما هستید و همه سعی خود را با قلم و تیترهای زیبا بکنید که مردم اهمیت وجود منابع طبیعی و جنگل را بیش از پیش فراگیرند.

وی افزود: حضور شما خبرنگاران در جنگل و بازدید نزدیک شما از این مواهب موجب می شود که شما از عملکرد و برنامه های اداره منابع طبیعی بیشتر آشنا شوید و این موارد را به اطلاع مردم برسانید.

در پایان این نشست خبری متفاوت از خبرنگاران با اهدای لوح و هدیه ای نیز تقدیر شد.

IMG_3283 copy IMG_3295 copy IMG_3299 copy IMG_3305 copy IMG_3309 copy IMG_3311 copy IMG_3321 copy IMG_3333 copy IMG_3342