پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 9862
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱ اسفند, ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۷
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > سیاسی > صرفاً جهت اطلاع
  •   

    نیمه پر پایگاهی برای درج اخبار همه کاندیدا:

    رستم زرودی تبلیغات انتخاباتی را با رخصت از شهدا آغاز کرد / شروع معنوی زرودی

    همزمان با آغاز رسمی تبلیغات انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در شهرستان های غرب استان مازندران شاهد حضور گسترده کاندیداها و طرفدارانشان در سطح شهرها و روستاهای منطقه بودیم که طبق روال معمول از نخستین ساعات بامداد پنج شنبه بیست و نهم بهمن ماه فعالیت خود را آغاز کردند.

    به گزارش نیمه پر به نقل از وارش نیوز، همزمان با آغاز رسمی تبلیغات انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در شهرستان های غرب استان مازندران شاهد حضور گسترده کاندیداها و طرفدارانشان در سطح شهرها و روستاهای منطقه بودیم که طبق روال معمول از نخستین ساعات بامداد پنج شنبه بیست و نهم بهمن ماه فعالیت خود را آغاز کردند.

    ازدحام جوانان در سطح خیابان ها و شور و شوق وصف ناپذیر مردم نشان از پویایی جامعه و لبیک به ندای رهبری عظیم الشان انقلاب در ضرورت حضور حداکثری در انتخابات بود.

    در این میان اما یک اتفاق متفاوت حال و هوای شهر را دگرگون کرد. در حالی که چند ساعت از آغاز فعالیت رسمی ستادها می گذشت همه منتظر بودند تا ببینند “رستم زرودی” کاندیدای مطرح و شانس نخست حوزه تنکابن و رامسر و عباس آباد با چه شیوه ای به صحنه خواهد آمد.

    اما عدم واکنش زرودی و تیم انتخاباتی وی در ساعات نخستین باعث شگفتی رقبا و مردم شده بود که حتا شایعاتی مبنی بر انصراف وی از انتخابات و ائتلاف با افراد دیگر در شهر پیچید. اما آنچه باعث شگفتی مردم شد حرکت متفاوت،معنوی و ارزشی زرودی بود. “رستم زرودی” به همراه اعضای ستاد و جمع کثیری از هوادارانش به سمت گلزار شهدا حرکت کرد و با حضور بر سر مزار برادر شهیدش به نمایندگی از همه شهدای انقلاب ، رخصت گرفت.

    کاری که نشان از روحیه انقلابی و احترام این مرد عملگرای استان به ارزش های نظام و میهن اسلامی ما دارد. اتفاق قابل ذکر دیگری که امروز شاهد بودیم طوفانی شدن هوای منطقه و وزش باد و باران پس از نصب پوسترها و تراکت های تبلیغاتی بود که سبب پاره شدن و از بین رفتن پوسترها شد.

    به نظر می رسد که با توجه به سابقه مدیریت زرودی در ستاد مدیریت بحران استان ، توان پیشبینی شرایط (برخلاف اعلام هواشناسی که از مساعد بودن شرایط جوی تا اواخر وقت امشب را داده بود) و جلوگیری از اصراف به سبب آسیب نرسیدن به پوسترهای تبلیغاتی مربوط به خودش شده است.وارش نیوز به صورت روزانه اخبار منطقه را پوشش خواهد داد.