پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ , Thursday 28 March 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 981
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۱ آذر, ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده
  •   

    اختصاصی / نیمه پر خبر می دهد:

    نخستین کارگاه و مراسم تفکر خلاق در رسانه در رامسر برگزار شد/ تصاویر

    نخستین کارگاه و همایش تفکر خلاق در رسانه با هدف بازشناسی نقش تفکر خلاق در تولید، سیاستگذاری و ماندگاری شخصیتهای خلاق و صاحب ایده  از طریق رسانه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز رامسر برگزار شد.

      به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیمه پر، در پیش همایش این برنامه سه کارگاه در دو گروه از دانش آموزان دختر و پسر پایه هشتم متوسطه اول و یک گروه از اعضای کانون اجرا شد. در این کارگاه ها بیش از ۱۶۰ نفر از نوجوانان با اهمیت تفکر در تولید اندیشه نو ،چگونگی تولید فکر نو، تبدیل ایده خلاق به نوآوری، افکار و شخصیتهای خلاق رسانه ای و تاثیر رسانه ها در زندگی  سایر کشورها از طریق تولید فکر آشنا شدند.

    این کارگاه با حضور دکتر اعتصامی استاد رسانه برگزار گردید و همچنین در همایش تفکر خلاق در رسانه اعضای شرکت کننده در کارگاه به همراه خانواده های خود حضور داشتند.

    در بخش اول همایش اعتصامی درباره تاثیر رسانه ها و افکار خلاق صاحبان آنها بر زندگی خانواده ها سخنرانی کرد و سپس در بخش دوم درباره باید ها و نبایدها رسانه و چگونگی زمینه سازی برای رشد خلاقیت و تفکر در نوجوانان  بدون حضور نوجوانان بحث و تبادل نظر شد

    اهم برنامه تفکر خلاق در رسانه پیرامون کارگاه سوال و پاسخ اجرا شد و در انتهای برنامه خانواده ها سوالات خود را پیرامون چگونگی رشد تفکر خلاق و چگونگی استفاده از رسانه ها  در محیط خانواده مطرح نموده و با منابع مرجع جهت افزایش اطلاعات روز آشنا شدند.

    ;; (۱) ;; (۳) ;; GG GGGG HFD IMG_0009 IMG_0010 IMG_0012 IMG_0013 IMG_0014 IMG_0018 IMG_0043 IMG_0044 JJ JJJ تت تتت تتتتت تتتتتتتت