ملاک و معیار ما در انتخابات فرمایشات امام خامنه ای است/ عکس نوشت

چاپ

به گزارش نیمه پر، حجت الاسلام تسخیری در مراسم هفتگی هیأت رزمندگان اسلام شهرستان رامسر طی سخنانی گفت: یکی از شرایط انتخاب اصلح، وجود روحیه ی انقلابی در نامزدهای انتخاباتی است. اگر نماینده ای شجاعت و استقلال نداشته باشد به راحتی خود را تسلیم استکبار میکند که ما نمونه آن را در مجلس ششم در موضوع هسته ای شاهد بودیم.

وی افزود: اخیرا بعضی از وزرای دوران اصلاحات در جلساتی که وهابی ها شکل داده بودند، حاضر شدند و با انها علیه نظام همفکری کردند. اگر دقت نداشته باشیم حوادث تلخی برای نظام بوقوع میپیوندد.

وی اظهار داشت: ملاک و معیار ما در انتخابات فرمایشات امام خامنه ای است.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام در رامسر بیان کرد: متاسفانه در کلام بعضی از مسئولین تراز اول کشور، گفته هایی در مورد نهاد های قانونی نظام بیان میشود که مورد سو استفاده اجانب از جمله رسانه های غربی مثل بی بی سی قرار گرفته است لذا مسیولین در گفتار خود دقت کنند.

وی ادامه داد: امام(ره) فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

وی در پایان تصریح کرد: روزنامه ای که بی قانونی نموده و به اصطلاح اسمش را ” قانون ” گذاشته است، دلیل گریه کردن و رعب ملوانان آمریکایی در خلیج فارس را حمله ور شدن نیروهای سپاه به مانند داعش تشبیه میکند در حالی میدانیم امروز یکی از تاکتیک های غربی ها، زدن نهادهایی است که زیر نظر ولی فقیه قرار دارند که نمونه ی آن شورای نگهبان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میباشد که در این ایام پیاده کنندگان این تاکتیک اشخاصی هستند که در داخل تفکرات غربی ها را دنبال مینمایند.
photo_2016-02-17_14-53-12

photo_2016-02-17_14-53-08