پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 9773
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۸ بهمن, ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > سیاسی > ویژه ها
  •   

    فرماندار رامسر:

    ابزار های جدید فرهنگی و هنری راهی موثر برای انتقال آرمان های انقلاب به نسل جوان است

    فرماندار رامسر با اشاره به اینکه باید از ابزار های جدید فرهنگی و هنری و روش های مذهبی و اجتماعی آرمان های انقلاب را به جوانان انتقال داد گفت: استفاده از ابزار های هنری بهترین راه انتقال آرمان های انقلاب اسلامی به نسل جدید است.

    به گزارش نیمه پر، فرماندار رامسر در نشست صمیمی با خبرنگاران با قدردانی از تلاش و عملکرد عالی خبرنگاران شهرستان رامسر گفت: حقیقتا اگر حضور، احساس مسئولیت و زحمات شبانه روزی خبرنگاران نباشد مسئولین در ایجاد ارتباط سازنده با مردم و انعکاس فعالیت ها و برنامه ها موفق نخواهد بود.

    حسین سروری افزود: با حضور بسیار موثر خبرنگاران فضای رسانه ای شهرستان بسیار فعال است و تعامل و صمیمیت خبرنگاران با روسای ادارات و نهاد های شهرستان باعث ایجاد همدلی و اطلاع رسانی صحیح شده است.

    وی با بیام اینکه دهه فجر امسال از جهاتی نسبت به سالهای قبل متفاوت بوده است گفت: تقارن سالروز تاسیس کنوانسیون رامسر با ایام مبارک دهه فجر و در پیش بودن دو انتخابات بسیار مهم فضای شهرستان را بسیار پرشور کرده است.

    سروری افزود:مت بیش از گذشته نیازمند استحکام ملت و دولت هستیم و هرچه ارتباطات نزدیک تر و بدون حاشیه و فاصله ها کمتر باشد موجبات ثبات نظام را در پی خواهد داشت.

    فرماندار رامسر با بیا اینکه برنامه های فرهنگی و هنری بسیار خوبی در دهه فجر در تمام نقاط شهرستان داشتیم بیان داشت: جشن ها در روستاها بسیار پرشور بود و ما معتقدیم بردن امکانات فرهنگی در کنار امکانات عمرانی میتواند در جهت توسعه همه جانبه موثر باشد.

    وی ادامه داد: بردن فعالیت ها به روستاها و توجه به روستاها میتواند بسیار در جهت خدمت رسانی موثر باشد که در این راستا از اصحاب رسانه میخواهیم به روستاها بپردازند و مشکلات و مسائل را بررسی کرده و به ما انتقال دهند.

    فرماندار رامسر با اشاره به اینکه باید از ابزار های جدید فرهنگی و هنری و روش های مذهبی و اجتماعی آرمان های انقلاب را به جوانان انتقال داد اظهار داشت: استفاده از ابزار های هنری بهترین راه انتقال آرمان های انقلاب اسلامی به نسل جدید است.

    سروری به استقبال بی نظیر مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال اشاره کرد و گفت:سال ۹۴ سخت ترین سال اقتصادی پس از انقلاب بود که تحریم ها و اعمال فشارهای ظالمانه و اعمال محدودیت از سوی کشورهای استکباری و حتی کشورهای همسایه سال سختی را بر مردم گذراند اما مردم ایران با همه سختی ها در راهپیمایی حضور یافتند و با آرمان های نظام جمهوری اسلامی تجدید بیعت نمودند.

    وی مذاکرات هسته ای را بزرگترین دستاورد دولت در سال ۹۴ اعلام کرد و گفت: باید از ظرفیت های سیاسی و اقتصادی که پس از فرجام برجام به وجود آمده نهایت استفاده را کرد.

    وی حضور دکتر بعیدی نژاد عضو تیم مذاکره کننده هسته ای در راهپیمایی ۲۲بهمن رامسر را باعث ایجاد شور و اهمیت خاص راهپیمایی امسال در شهرستان رامسر عنوان کرد و گفت: مردم رامسر از اقشار مختلف با ایشان گفتگو کردند و سوالات زیادی از ایشان در خصوص برجام و چگونگی دیپلماسی جهت رسیدن به نتیجه یپرسیدند که نشان از اهمیت موضوع هسته ای در بین مردم می باشد.

    سروری در پایان با قدردانی از محسن محمدنیا رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، داریوش قانع رییس ارشاد رامسر، ولی علیمرادی عضو ستاد و اعضای ستاد دهه فجر رامسر جهت اجرای برنامه های متنوع در این ایام و راهپیمایی ۲۲بهمن اظهار داشت: از خبرنگارها میخواهم علاوه بر انتقال عملکرد دولت انتقادها و پیشنهادات مردمی را به ما برسانند چرا که معتقدم انتقاد خبرنگاران رحمت است.