روند اجرا و کیفیت برنامه های متنوع ایام دهه فجر در هر سال رو به رشد است/خبرنگاران قلب بیدار و تپنده جامعه هستند

چاپ

به گزارش نیمه پر، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان رامسر در نشست صمیمی با خبرنگاران سیاستگذاری، برنامه ریزی و راهبری برنامه های سیاسی و دینی مذهبی را از مهترین اهداف این شورا اعلام کرد و گفت: شورای هماهنگی نهادی عمومی و غیردولتی است که مسئولیت برنامه‌ریزی، هماهنگی، سیاست‌گذاری و نظارت و اجرای مراسم رسمی و مناسبات عمومی نظام جمهوری اسلامی را بر عهده دارد.

محسن محمدنیا با اشاره به گذشت ۳۵ سال از تأسیس شورای تبلیغات اسلامی به عنوان نهادی مردمی و غیردولتی به مسئولیت‌های این شورا اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری مراسم ۱۲ فروردین، مراسم ارتحال امام خمینی(ره) و بزرگداشت شهدای ۱۵ خرداد، برگزاری مراسم روز قدس، بزرگداشت شهید دکتر بهشتی و شهدای هفتم تیر، بزرگداشت مقام شهید هاشمی‌نژاد، مراسم راهپیمایی دهۀ فجر و نهم دی‌ماه از جمله اقداماتی است که توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه ستاد دهه فجر سال ۹۴ با تشکیل کمیته ۲۳گانه آغاز به کار کرد گفت: استقبال نمادین در آغاز دهه فجر، زنگ انقلاب، برنامه های جانبی در ایام دهه فجر و در راس آن راهپیمایی ۲۲ بهمن از برنامه های این دهه بود.

وی حضور دکتر بعیدی نژاد مدیرکل سیاسی و بین الملل وزارت خارجه و عضو تیم مذاکره کننده هسته را در شهرستان رامسر بسیار با اهمیت دانست و گفت: حضور وی در راهپیمایی شهرستان بازتاب بسیار خوبی برای شهرستان رامسر داشت که در استان مازندران، شهرستان رامسر به عنوان دومین شهر برتر انتخاب شد.

محمد نیا حضور مردم رامسر در راهپیپایی ۲۲بهمن را بیش از ۱۰هزار نفر عنوان کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیا اینکه در روستاها و شهر جشن های متعددی برگزار شد گفت: اجرای برنامه روز ۲۲ بهمن به عنوان جشن بزرگ انقلاب برای ما تلقی شد که در حاشیه این راهپیمایی با طرح های ابتکاری به انجام برنامه های فرهنگی پرداختیم تا نسبت به گذشته متفاوت باشد.

محمد نیا در بخش دیگری از این نشست گفت: راه و شهرسازی۴برنامه ،جهادکشاورزی ۲برنامه، آب و فاضلاب روستایی ۳ برنامه، ، اداره برق ۳ برنامه، کمیته امداد ۵ برنامه ، پست ۲ برنامه ، بهزیستی ۲برنامه ، اداره گاز ۲برنامه ،امور منابع آب ۲ برنامه ، آموزش و پرورش ۲ برنامه و بخشداری ۴ برنامه و شهرداری ۱برنامه بصورت طرح های عمرانی و آبادی شهر و روستا داشتند.

وی افزود : بیش از ۱۲برنامه های فرهنگی و هنری توسط اداره فرهنگ و ارشاد، چندین مسابقات و برنامه ورزشی با برند بین المللی و همچنین برنامه های متعدد دیگر نیز توسط نهادهای مختلف در دهه فجر امسال برگزار شد.

محمد نیا که جوانترین مسئول شورای هماهنگی در سطح استان مازندران می باشد در پایان با قدردانی از مردم شریف رامسر، مسئولین و اعضای ستاد دهه فجر گفت: خبرنگاران قلب بیدار جامعه هستند و همه مردم شاهدند که اصحاب رسانه و خبرنگاران رامسر بدون چشم داشتی تنها در جهت اطلاع رسانی صحیح و آگاهی بخشی جامعه گام برمی دارند.

وی افزود: خبرهای رامسر در دهه فجر امسال به عنوان خبراول و بیشترین خبر در سایت شورای هماهنگی ثبت شد.

در پایان این نشست آقای پوریا جنت صادقی به عنوان مشاور رسانه ای و خانم منا فتوکیان به عنوان مسئول روابط عمومی این شورا انتخاب شدند.