پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ , Thursday 28 March 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 9735
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۵ بهمن, ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۳
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه سپاه در رامسر:

    دشمنان به‌دنبال تغییر سرنوشت نظام با کمترین هزینه هستند

    معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه سپاه در رامسر گفت: دشمنان می‌خواهند سرنوشت نظام را با کمترین هزینه تغییر دهند.

    به گزارش نیمه پر، سردار محمدحسین سپهر امشب در نشست بصیرتی که در اردوگاه هفتم تیر این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران یک پدیده تحول‌آفرین بود که در پایان قرن بیستم شکل گرفت و این انقلاب جهان را در تاثیر خود قرار داده و آن را از دو قطبی بودن جدا کرد.

    وی با بیان اینکه کشورهای ابرقدرت باور نمی‌کردند که انقلاب اسلامی تداوم داشته باشد، افزود: آنها در هر مقطع زمانی، تدابیری را علیه کشورمی‌اندیشیدند و در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را اعمال کردند تا انقلاب اسلامی ایران تسلیم شود و تمدن انقلاب اسلامی را سرنگون کنند.

    معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه با اعلام اینکه انواع توطئه‌ها متاثر از فرهنگ و اقتصاد بر ملت ایران تحمیل شد و مردم با تمسک بر امامت و شریعت کشور را حفظ کردند، خاطرنشان کرد: امروز استکبار دو هدف شامل بی‌ثباتی انقلاب و نفوذ را به منظور دو قطبی‌سازی، نافرمانی مدنی، ایجاد اختلاف و شکاف بین مردم در دستور کار دارد چرا که همین عوامل سبب شد تا خیلی از دولت‌ها سقوط کنند.

    سپهر با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، گفت: امروز برای نخستین‎بار استکبار مردم را به شرکت در انتخابات تشویق می‌کند تا همه به‌دنبال سهم‌خواهی در ارکان نظام باشند.

    وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد معاندان و ضدانقلاب‌ها در مجلس شورای اسلامی و خبرگان راه یابند تا سرنوشت نظام با کمترین هزینه تغییر کند، تصریح کرد: «نفوذ» برای تغییر باورها، رفتار مردم و مسئولان، استحاله ماهیت اسلامی و نظام است و این «نفوذ» یعنی پوشش ما خارجی شده و به‎جای کالاهای ایرانی، از محصولات خارجی استفاده کنیم.

    معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه درباره ویژگی نماینده اصلح، نیز اظهار کرد: نماینده باید ولایت‌مدار و از فتنه‌گران مبرا باشد، از نظر سیاسی در جرگه فتنه‌گران نباشد، در خطبه‌ها و سخنرانی‌های خود دفاع از ولایت فقیه و دوری از فتنه‌گران را مطرح کرده باشد.

    سپهر در پایان گفت: داشتن ماهیت دینی و انقلابی حضور در صحنه‌های ایثارگری و رفتار انقلابی همچنین تمکین به قانون، تخصص و صاحب‌نظری از دیگر ویژگی‎های نماینده اصلح است.

    فارس/