اداره کشور با حضور چند نفر و شورای رهبری عقلایی نیست/ خبرگان رهبری نباید حزبی و جناحی باشد

چاپ

به گزارش نیمه پر رامسر، آیت الله نورالله طبرسی در مراسم جشن ولادت حضرت زینب (س) و تجلیل از پرستاران شهرستان رامسر گفت: حضرت زینب (س) اگرچه جز چهارده معصوم نیست اما دارای عصمت علمی می باشد و این یعنی اینکه هیچ وقت گناه نمی کند چون می داند که این گناه چه بر سر یک انسان می آورد.

وی افزود: حضرت زینب (س) در دشت کربلا و واقعه عاشورا تمثیلی از حضرت زهرا (س) بود و با صبر و پیام خود در نهصت عاشورای امام حسین (ع) شریک شد.

وی اظهار داشت: اسلام در الگو گیری و اسوه قرار دادن جنسیت را مد نظر قرار نمی دهد و این طور است که ما باید حضرت زینب (س) را الگوی زندگی خود در شرایط سخت و مورد آزمایش الهی قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران در ادامه بیان کرد: با اینکه فرهنگ های مختلفی و چه بسا فرهنگ های غربی با حضور برخی مهاجرین و مسافرین در شهرهای مازندران مانور می دهند مررم استان سالم مانده اند و فرهنگ اصیل و اسلامی خود را حفظ کرده اند.

وی تصریح کرد: انصافاً حجاب بانوان شهرهای استان مازندران علارغم ورود فرهنگ های غیر ارزشی کامل است و این نیز نشانه فرهنگ اصیل و اسلامی مردم مازندران می باشد.

وی با اشاره به اینکه باید در استان مازندران بیش از پیش فرهنگ و ارزش های اخلاقی را برجسته کنیم و ترویج دهیم، خاطر نشان کرد: مسئله حجاب و عفاف، پاکی و طهارت و همه اخلاق و رفتارهای ارزشی می بایست قدردانی شوند و از این رو ترویج این خوبی ها افزایش یابد.

آیت الله طبرسی اظهار داشت: خدمات ارزنده پرستاران این فرشتگان نجات در بیمارستان ها و مراکز درمانی با همه سختی های کارشان بسیار ارزشمند و شایسته تقدیر است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به جایگاه و محبوبیت ویژه رهبری در بین مردم و مسلمین جهان گفت: دشمنان در حال برنامه ریزی هستند و شورای رهبری مطرح می شود که باید گفت مگر می شود کشور را شورای رهبری اداره کند؟

وی اضافه کرد: اداره کشور با حضور چند نفر و شورایی عقلایی نیست و این در حالی است که قانون اساسی نیز اداره کشور را بر عهده یک فقیه می گذارد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران تصریح کرد: خبرگان اگر حزبی و جناحی شود رهبر نیز به تاثیر آن حزبی باشد دیگر نمی تواند پدر همه ملت و رهبر شود و خبرگانی که جزبی باشد خبرگان نیست.

وی اضافه کرد: خبرگان باید یک راه و اندیشه داشته باشد و آن این است که از ولایت فقیه تبیعیت بکند و یک انسان وارسته، مدیر، مدبر، فقیه و آگاه به زمان طبق شرایط قانون اساسی که گفته شده است را به مردم معرفی بکند.

وی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در مقابل دیدگان دشمن را حماسی و با شکوه دانست و بیان داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو نیز ضامن امنیت و اقتدار کشور است.

آیت الله طبرسی ادامه داد: حضور مردم در پای صندوق های رأی علاوه بر اینکه تثبیت نظام اسلامی در سایه اعتقادات و باورهای توحیدی ما است صحنه ای برای نشان دادن قدرت ما در مقابل دشمنان خواهد بود و استکبار نیز به خود اجازه ایستادن در مقابل چنین مردم در صحنه ای را نمی دهد.

وی در پایان گفت: حضور و ماندن ما در صحنه های حساس انقلاب اسلامی ما را در برابر شهیدان، امام شهیدان، جانبازان، ایثارگران و خانواده های معظم شهدا سربلند می کند.