پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ , Thursday 18 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 9669
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۳ بهمن, ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > سیاسی > ویژه ها
  •   

    امام جمعه رامسر عنوان کرد:

    کاندیدای انتخابات در ایام تبلیغات رعایت اخلاق و انصاف را داشته باشند

    امام جمعه رامسر گفت: همه کاندیدا انتخابات ۷ اسفند چه در مجلس خبرگان رهبری و چه در مجلس شورای اسلامی در ایام تبلیغات خود رعایت اخلاق و انصاف را داشته باشند.

    به گزارش نیمه پر، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی خطیب نماز جمعه شهرستان رامسر در جمع مردم نمازگزار ضمن تبریک مجدد ایام دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار خود با همافران جمهوری اسلامی اشاره به دارا بودن دو عید بزرگ در ۲۲ بهمن و یکی در ۷ اسفند داشتند که بایدگفته شود که در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حضور حماسی و با شکوه مردم عید بزرگی را رقم زد.

    وی افزود: انتخابات ۷ اسفند نیز با حضور با شکوه مردم عیدی دیگر را رقم خواهیم زد و این حضور را به همه جهانیان نشان خواهیم داد.

    وی اظهار داشت: در انتخابات پیش رو عمل به مر قانون بسیار مهم است و دستگاه های نظارتی و اجرایی باید در نهایت امانت داری همانند همیشه عمل کنند.

    امام جمعه رامسر در ادامه با بیان اینکه عمل به قانون نظام اسلامی را سربلند می کند خاطر نشان کرد: در فتنه ۸۸ برخی ها خواستند که از قانون عبور کنیم و رهبر معظم انقلاب انتخابات و رای مردم که مظهر حق الناس می باشد را باطل اعلام کند.

    وی اضافه کرد: حضرت آقا با تمام شجاعت و تحمل ناملایمت های برخی ها نهایت عمل به امانت داری را اجرا کردند و این خواسته غیر قانونی را بر نتافتند.

    وی تصریح کرد:ایستادگی، صبر و تحمل رهبر معظم انقلاب در آن حوادث مثال زدنی است و ایشان با رعایت قوانین زیباترین امانت داری را در تاریخ انقلاب ثبت کردند و قطعا آیندگان قضاوت می کنند.

    حجت الاسلام مرتضوی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب با این ایستادگی به کج اندیشان داخلی و خارجی فهماند که رهبری و ملت ایران به مر قانون عمل می کنند، بیان کرد: فتنه ۸۸ هزینه های زیادی را بر ملت و نظام جمهوری اسلامی روا داشت و برخی از تحریم ها نیز نتیجه آن بی قانونی ها برخی داوطلبان انتخابات بود.

    وی اظهار کرد:حماسه ۹ دی در این حوادث از طرف مردم انقلابی مان رقم خورد و این حماسه موجب برچیده شدن بساط فتنه گران شد.

    وی حضور همه جریان ها و سلیقه ها را در انتخابات پیش رو بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: همه کاندیدا انتخابات ۷ اسفند چه در مجلس خبرگان رهبری و چه در مجلس شورای اسلامی در ایام تبلیغات خود رعایت اخلاق و انصاف را داشته باشند.

    خطیب نماز جمعه رامسر در پایان اظهار داشت: جا دارد با اینکه در گذشته از فضای مجازی و خبرنگاران گلایه داشتم اما از اصحاب رسانه شهرستان رامسر تقدیر و تشکر کنم که در انعکاس اخبار خوب عمل می کنند.