پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 9602
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۹ بهمن, ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    در بخش اشعار جنگ نرم:

    بانوی رامسری برگزیده هشتمین جشنواره شعر مقاومت و حماسه مازندران شد

    همزمان با فرا رسیدن ایام دهه فجر،برترین‌های هشتمین جشنواره شعر مقاومت " اشک انار " تجلیل شدند که در این بین مهرانه شاهمنصوریان از رامسر برگزیده هشتمین جشنواره شعر مقاومت و حماسه مازندران ،"اشک انار" در بخش جنگ نرم شد.

    به گزارش نیمه پر، هشتمین جشنواره شعر دفاع مقاومت و حماسه اشک انار با هدف یادبود شهدای بسیج جامعه پزشکی مازندران در ساری برگزار شد و برگزیدگان این جشنواره تجلیل شدند.

    سید محمد صادقی سنگدهی مدیر ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران و دبیر هشتمین جشنواره اشک انار در این مراسم با اشاره به اینکه ۱۳۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره اشک انار در ساری ارسال شده بود، اظهار کرد: ۳۰۰ اثر ارسالی مربوط به شاعران خارج استان بود که به دلیل استانی بودن جشنواره از داوری خارج شد.

    وی تصریح کرد: در بخش داوری آثار نیز، هزاراثر متعلق به۳۰۰ شاعر مازندرانی در بخش‌های دفاع مقدس، شعر عاشورایی، شهدای هسته‌ای و ترور، جنگ نرم، ولایت مداری و حجاب، بخش مقاومت ملل، کودک، نوجوان و بومی طبری مورد داوری قرار گرفته که ۳۰ اثر برتر شایسته تقدیر معرفی شدند.

    مدیر ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران یادآور شد: داوران این جشنواره نیز علیرضا قزوه گرمساری، هادی سعیدی کیاسری، وحید دانا وسطی کلایی و شعبان کرمدخت بهنمیری بودند و ۱۰۴ شعر برتر نیز در قالب کتابی با نام اشک انار توسط اداره کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس به چاپ رسید.

    در همین ارتباط مهرانه شاهمنصوریان از شهرستان رامسر  برگزیده  این جشنواره در بخش جنگ نرم شد، همچنین وی با نگارش فیلم نامه «شهید آشنا» در جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری «مدرسه عشق» شرکت کرد و موفق به کسب رتبه اول مازندران  و ورود به مرحله کشوری داوری این جشنواره شد.

    photo_2016-02-08_21-32-06