مدرسه ۳کلاسه مرحوم سید محسن میرحسینی سادات شهر افتتاح شد+ تصاویر

چاپ

به گزارش نیمه پر، با حضور معاون فنی اداره کل نوسازی مدارس استان مازندران، فرماندار و بخشدار رامسر ،شهردار کتالم و سادات شهر و جمعی از خیران و مسئولان محلی، دبستان مرحوم سید محسن میرحسینی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و زیربنای ۶۷۵ مترمربع در سادات شهر شهرستان رامسر به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم محمد صادق امینی نیا مدیر آموزش و پرورش رامسر ضمن  تبریک ایام الله دهه فجر گفت: که این فضا در متراژ ۱۶۴۵ متر مربع و ۶۷۵ متر مربع زیر بنای آموزشی و اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از اعتبارات ملی خسارات ناشی از برف افتتاح شد.

وی از کلیه مسئولین و کارشناسان نوسازی و تجهیز مدارس استان مازندران و شهرستان رامسر به ویژه از دکتر شریعت نژاد نماینده محترم مردم رامسر تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی که در تسریع بخشیدن به اتمام این پروژه کمک کرده بودند تقدیرکرد.

حسین سروری فرماندار شهرستان رامسر نیز گفت: هر توسعه‌ای در کشور صورت می‌گیرد، زیرساخت آن آموزش و پرورش است و اگر به این زیرساخت توجه نشود، توسعه ناپایدار خواهد بود.

وی اظهار داشت: افتخار می‌کنیم که مردم در عرصه فرهنگ نقش خود را ایفا می‌کنند و با پرداخت هزینه ها موجبات رشد و بالندگی فرزندان این مرز و بوم را محیا می کنند.

وی با بیان اینکه مردان بزرگی در پیدایش انقلاب اسلامی نقش داشتند و باید قدرشناس آنها باشیم، ادامه داد: باید قدردان خیران هم باشیم، به ویژه خیرانی که در عرصه فرهنگ گام برداشته‌اند.

۱۵۸ ۱۵۹