پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 9594
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۹ بهمن, ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    مدرسه ۳کلاسه مرحوم سید محسن میرحسینی سادات شهر افتتاح شد+ تصاویر

    مدرسه ۳کلاسه مرحوم سید محسن میرحسینی سادات شهر که از اعتبارات خسارات ناشی از برف تامین اعتبار شده بود توسط سازمان نوسازی مدارس استان افتتاح شد.

    به گزارش نیمه پر، با حضور معاون فنی اداره کل نوسازی مدارس استان مازندران، فرماندار و بخشدار رامسر ،شهردار کتالم و سادات شهر و جمعی از خیران و مسئولان محلی، دبستان مرحوم سید محسن میرحسینی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و زیربنای ۶۷۵ مترمربع در سادات شهر شهرستان رامسر به بهره‌برداری رسید.

    در این مراسم محمد صادق امینی نیا مدیر آموزش و پرورش رامسر ضمن  تبریک ایام الله دهه فجر گفت: که این فضا در متراژ ۱۶۴۵ متر مربع و ۶۷۵ متر مربع زیر بنای آموزشی و اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از اعتبارات ملی خسارات ناشی از برف افتتاح شد.

    وی از کلیه مسئولین و کارشناسان نوسازی و تجهیز مدارس استان مازندران و شهرستان رامسر به ویژه از دکتر شریعت نژاد نماینده محترم مردم رامسر تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی که در تسریع بخشیدن به اتمام این پروژه کمک کرده بودند تقدیرکرد.

    حسین سروری فرماندار شهرستان رامسر نیز گفت: هر توسعه‌ای در کشور صورت می‌گیرد، زیرساخت آن آموزش و پرورش است و اگر به این زیرساخت توجه نشود، توسعه ناپایدار خواهد بود.

    وی اظهار داشت: افتخار می‌کنیم که مردم در عرصه فرهنگ نقش خود را ایفا می‌کنند و با پرداخت هزینه ها موجبات رشد و بالندگی فرزندان این مرز و بوم را محیا می کنند.

    وی با بیان اینکه مردان بزرگی در پیدایش انقلاب اسلامی نقش داشتند و باید قدرشناس آنها باشیم، ادامه داد: باید قدردان خیران هم باشیم، به ویژه خیرانی که در عرصه فرهنگ گام برداشته‌اند.

    ۱۵۸ ۱۵۹