فروشگاه زنجیره ای رفاه در «بازار بزرگ بین المللی آرامش رامسر» اطمینان و سلامت خرید را به رامسری ها هدیه می دهد

چاپ

به گزارش نیمه پر رامسر، فرشید گل زاده مدیر عامل و عضو هیأت مدیره شرکت فروشکاه های زنجیره ای رفاه در حاشیه بازدید از پروژه هایپر مارکت نسل جدید رفاه در بازار بین المللی آرامش رامسر در نشستی خبری با خبرنگاران رامسر گفت: افتخار داریم که در یکی از زیباترین شهرهای کشور شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه در زیباتر شدن و خدمات بهتر به مردم و شهروندان نقشی را ایفا می کنیم.

وی افزود: بازار بین المللی آرامش نام بسیار زیبایی است و ما هم با توجه به نوع نگاهی که در ساخت و توسعه این بازار بین المللی وجود داشت  به نظر آمد که می توانیم یکی از الگوهای فروشگاهی مدرن را ایجاد و مدیریت کنیم.

وی اظهار داشت: با توجه به تحولی که در یک سال گذشته در مجموعه فروشگاه های زنجیره ای رفاه به وجود آمد مفهومی به نام نسل جدید فروشگاه های زنجیره ای تعریف شد که دارای ویژگی های جدیدی در عرصه خرید است.

مدیر عامل و عضو هیأت مدیره شرکت فروشکاه های زنجیره ای رفاه در ادامه بیان کرد: در مجموعه فروشگاه های زنجیره ای رفاه اعتقادمان بر این است که خرید صرفا یک داد و ستد نیست بلکه یک تجربه لذت بخش و خوشایندی است که شهروندان عزیز آن زمانی را که برای خرید صرف می کنند نهایت لذت را ببرند و در کنار ارتقای سطح آگاهی تاثیری بر روی سلامت خانواده ها هم داشته باشد.

وی اضافه کرد: با توجه به این رویکرد، فروشگاه های نسل جدید بسیار جذاب، دارای تنوع کالایی و پسند همه سلایق جامعه، همراه با کیفیت بالا و دارای قیمت پایین و مناسب هستند.

وی با اشاره به اینکه هایپر مارکت بازار بزرگ بین المللی آرامش رامسر از فروشگاه های نسل جدید رفاه است بیان کرد: ادعا می کنیم که فروشگاه مستقر و ایجاد شده در بازار آرامش زیباترین فروشگاه  زنجیره ای رفاه در کل کشور است.

گلزاده تصریح کرد: در نظر داریم که بعد از افتتاح فروشگاه کار توسعه کیفی ادامه پیدا کند به طوری که بتوانیم در رتبه بندی جهانی فروشگاه های زنجیره ای که در سال آینده برگزار می شود فروشگاه زنجیره ای رفاه مستقر در بازار بین الملل آرامش رامسر را شرکت دهیم.

وی با بیان اینکه با توجه به پاسخگویی فروشگاه به تمامی سلایق شهروندان در زمینه خرید گفت: در فروشگاه نسل جدید تنوع کالاهای ایرانی و خارجی را داریم و به تبع سعی داریم که تمام کالاهای مورد نیاز مردم را تامین کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به مسئولیت و رسالتی که داریم سعی می کنیم که توجه ویژه ای به کالاهای ایرانی داشته باشیم که بر همین اساس حدود ۳ هزار تولید کننده کالای داخلی و ایرانی را در فروشگاه های رفاه نمایندگی می کنیم که در حدود ۸ تا ۱۰ هزار تنوع کالایی در فروشگاه برای مردم عزیز ارائه داده می شود.

مدیر عامل شرکت فروشکاه های زنجیره ای رفاه خاطر نشان کرد: ما علاقه مند هستیم که به تولید منطقه هم کمک کنیم و با تولیداتی همچون نان و شیرینی، بخش گوشت گرم و پروتئینی فروشگاه، بخش لبنیات تازه و غذاهای آماده قطعا از پتانسیل منطقه و شهر رامسر استفاده می کنیم.

وی ابراز داشت: علاوه بر اینکه تمام استاندارهای مربوطه را در حوزه بهداشت و استاندارد با توجه به قوانین رعایت می کنیم در مجموعه فروشگاهی رفاه نظام کنترلی بسیار بزرگی را داریم که تمام مواد غذایی را از مبداء کنترل می کنند و در صورت عدم رعایت استانداردهای لازم از سوی شرکت های تولیدی قطعاً کالاهای مورد نظر از فروشگاه خارج می شوند و از این رو هم شرکت های تولیدی در نظر دارند تا با رعایت استانداردها محصول شان در فروشگاه ها عرضه بشود.

وی تاکید کرد: ما نگرانی مردم را در زمینه سلامت کالاها درک می کنیم و مردم هم این اطمینان را داشته باشند که مجموعه فروشگاهی رفاه بر این روند نظارت کامل دارد.

فرشید گلزاده در ادامه نشست خبری خود با اصحاب رسانه در محل مدیریت بازار بزرگ بین المللی آرامش رامسر که با حضور علی پهلوان نژاد مدیر عامل شرکت برج های آرامش و حسین رسول زاده رئیس هیئت مدیره شرکت برج های آرامش برگزار شد اظهار داشت: در مجموعه فروشگاه رفاه بازار آرامش رامسر حدود ۱۰۰ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار می شوند.

وی با بیان اینکه در مازندران، گیلان و گلستان بیش از ۲۵ فروشگاه زنجیره ای رفاه راه اندازی شده است و مشغول به فعالیت هستند، عنوان کرد: می توان گفت فروشگاه زنجیره ای رفاه بازار بزرگ بین المللی آرامش رامسر اولین فروشگاه زنجیره ای نسل جدید با ارائه خدمات متنوع شمال کشور است که بعد از یک بازه زمانی فروشگاه نسل جدید ساری و رشت هم به مجموعه فروشگاهی رفاه در شمال کشور اضافه می شوند.

وی قیمت پایین در فروشگاه رفاه را به علت گستردگی فدرت خرید در کل کشور و با توجه به حجم بالای خرید از شرکت های تولیدی عنوان کرد و گفت: ما در کنار حجم خرید بالای کالاها از شرکت های تولیدی با توجه به فعالیت ۲۵۰ فروشگاه رفاه در کل کشور از ظرفیت خالی این شرکت ها نیز استفاده می کنیم و بر اساس سفارشات ما با کمترین قیمت ممکن در برخی کالاهای اساسی از شرکت های تولیدی سرویس می گیریم.

وی در همین زمینه اضافه کرد: با توجه به مدیریت استراتژیکی که با شرکت های تولیدی داریم و حجم بالای خرید کالاهایی که از این نوع شرکت ها انجام می دهیم که بدین ترتیب بسیاری از واسطه گری ها حدف می شوند، با حاشیه سود ۲ الی ۳ درصد با قیمتی بیسار مناسب و پایین کالاها را در اختیار مردم عزیز و شهروندان قرار می دهیم.

مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه در ادامه بیان کرد: افتتاح فروشگاه نسل جدید رفاه بازار بین المللی آرامش رامسر را در اسفند ماه که به استقبال نوروز می رویم را خواهیم داشت و چون کیفیت تجهیزات، نیروی انسانی و سیستم بازرگانی برای ما بسیار حائز اهمیت و مهم بود باعث شد که زمان بیشتری برای احداث فروشگاه صرف کنیم اما قبل از آغاز خرید های نوروزی و در انتهای اسفند ماه فروشگاه افتتاح می شود.

وی با اشاره به سیستم حرفه ای به کار گیری شده در تجهیزات این فروشگاه گفت: از بهترین تجهیزات خدماتی و رفاهی فروشگاهی روز دنیا برای آرامش خاطر شهروندان استفاد کردیم و تصور ما این است که با رویکردی که در نظر داریم فروشگاه رفاه بازار آرامش رامسر یکی از بهترین و زیباترین فروشگاه های ایرانی باشد.

وی با بیان اینکه مجموعه بازار آرامش به عنوان یک برند ویژه و نوع امکانات و تحهیزات بکار گرفته شده در این بازار که یکی از عوامل انگیزه ایجاد فروشگاه نسل جدید رفاه در رامسر بوده افزود: شرایط خاص و زیبایی شهر توریستی رامسر و مناطق اطراف نیز از دیگر عوامل ایجاد انگیزه برای احداث فروشگاه زنجیره ای نسل جدید رفاه بوده است.

فرشید گلزاده در ادامه اظهار داشت: با توجه به نزدیکی ایام شب عید و خرید کالاهای ضروری مطمئناً در فروشگاه ها زنجیره ای رفاه که نمونه نسل جدید آن در بازار بزرگ آرامش رامسر ایجاد شده کالاهای ضروری و اساسی با قیمت مناسب و پایینی عرضه می شود.

وی اضافه کرد: در شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه این است که تخفیف های مان دائمی است و چیزی در حدود ۱۵ درصد در سبد کالای یک خانوار تخفیف داریم که در ایام ویژه این تخفیف ها بیشتر هم می شود که ادعای ما در عید امسال این است که مردم با خیال راحت مهمان دعوت کنند و از هر ۴ مهمانی که دعوت کردند یکی از مهمانان سهم فروشگاه های رفاه خواهد بود که چیزی حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد در سبد کالای خانوار در شب عید تخفیف داریم.

وی در ادامه اظهار داشت: مجموعه شرکت برج های آرامش با ایجاد یک بازار بزرگ و بین المللی کار بزرگی انجام داده است که از جهت کارآفرینی  و جذب توریست برای شهر رامسر بسیار حائز اهمیت است.

مدیر عامل و عضو هیأت مدیره شرکت فروشکاه های زنجیره ای رفاه در پایان گفت: ایجاد چنین بازار بزرگی در این منطقه از جهات مختلفی همچون، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و توریستی قابل تحسین و تقدیر است.

علی پهلوان نژاد مدیر عامل شرکت بین المللی برج های آرامش نیز در ادامه این نشست گفت: کیفیت تجهیزات و اجناسی که رفاه در هایپر مارکت بازار آرامش استفاده کرده با توجه به آب و هوای منطقه مورد تایید و انتخاب قرار گرفته است و تمام تجهیزات مورد استفاده در هایپر مارکت دارای ماندگار و کیفیت بسیار بالایی هستند

وی افزود: شرکت فروشگاهی رفاه در انتخاب فروشگاه نسل جدید و نیروی انسانی خود بسیار دقت می کند که بر اساس معیار های روز دنیا همچون اخلاق، مشتری مداری و امانت داری این انتخاب ها انجام می شود.

حسین رسول زاده رئیس هیئت مدیر شرکت برج های آرامش در زمینه انتخاب فروشگاه های زنجیزه ای رفاه برای بازار آرامش گفت: انتخاب شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه برای بازار بین الملل آرامش رامسر به دلیل کیفیت و برند ملی این مجموعه بوده است.

IMG_2799 copy IMG_2803 copy IMG_2807 IMG_2810 IMG_2814 IMG_2818