پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 25 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 9553
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۷ بهمن, ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > چند رسانه ای > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    به مناسبت ایام پیروزی انقلاب اسلامی:

    فرماندار، روئسای ادارات و پاسداران سپاه شهرستان با امام جمعه رامسر دیدار کردند+ تصاویر

    به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه فجر فرماندار و روئسای ادارات، پاسداران و سربازان سپاه ناحیه رامسر با امام جمعه رامسر دیدار کردند.

    به گزارش نیمه پر، فرماندار رامسر و برخی از مسئولان و روئسای ادارات، پاسداران و سربازان سپاه رامسر به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر با حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی امام جمعه رامسر دیدار کردند.

    فرماندار رامسر در این دیدار ضمن تبریک ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مردم مبارز و انقلابی ایران به واسطه وحدت و سپردن دل ها به عضق امام خمینی (ره) و ایمان به خداوند توانستند انقلاب را رقم بزنند که نه تنها استبداد داخلی و کشورهای منطقه، بلکه استبداد برخی کشورهای جهان را تحت تاثیر قرار دادند و از آن تاریخ اتفاقات و رویدادهای دنیا دچار یک تحول اساسی شد.

    وی افزود: در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی که از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری سده باید بدانیم که این روش و وحدت را در سال های متمادی تداوم ببخشیم زیرا که مهمترین عامل و رمز پیروزی انقلاب اسلامی کلمه وحدت و یکپارچگی بوده است.

    وی اظهار داشت: با رحلت امام خمینی (ره) فرزند خلف ایشان رهبر معظم انقلاب به رهبری رسیدند که با قاطعیت ادامه دهنده راه امام و انقلاب بودند و بدون کمترین عقب نشینی از آرمان های انقلاب اسلامی با شدت و قدرت اسرار به حفظ نظام اسلامی دارند و بایستی ما نیز پشت سر ایشان با وحدت این انقلاب و نظام را به صاحب اصلی اش برسانیم.

    حسین سروری در ادامه بیان کرد: دولت تدبیر و امید با همه مشکلاتی که وجود داشته با ایستادگی و مقاومت مردم، حمایت ها و راهنمایی ها رهبر معظم انقلاب این دوران سخت را با حداقل آسیب ها پشت سر گذاشته و به موفقیت هایی دست پیدا کرده است.

    وی اضافه کرد: یکی از این موفقیت ها آرامش اقتصادی و ثبات اقتصادی است که به وجود آمده و دیگری این که پس از سال ها مذاکره در مورد موضوع هسته ای و نگاه خصمانه ای که از طرف ذشمنان وجود داشت این نگاه در سطح بین الملل با مذاکرات هسته ای تغییر کرد و ایران با وحود دشمنی ها و کینه توزی های کشورهای منطقه همانند آل سعود که نقش فتنه گری در منظقه را ایفا می کند به عنوان یک قدرت جهانی و تصمیم گیر شناخته می شود.

    وی تصریح کرد: باید به عزیزان بسیج و سپاه و نظامیان خود ببالیم که با روحیه ایستادگی و مقاومت دقیق ترین و پیشرفته ترین تجهیزات و علوم نظامی را می سازند و موجب اقتدار نظام اسلامی می شوند که در نتیجه این فعالیت ها نگاه طمع ورزانه دشمنان به انقلاب اسلامی و کشور ما خنثی می شود.

    فرماندار رامسر در پایان گفت: تلاش می کنیم در شهرستان رامسر هم رونق اقتصادی را بیش از پیش داشته باشیم پرا که حق مردم رامسر بیش از این ها است.

    حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی نیز در ادامه طی سخنانی ضمن تبریک ایام دهه فجر و گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: باید در انقلاب اسلامی رهرو راه شهیدان والا مقام خود و امام شهیدان باشیم که این راه جز در زیر چتر ولایت بودن میسر نخواهد بود.

    وی افزود: ۳۷ سال از انقلاب اسلامی ایران می گذرد و در این مدت انقلاب اسلامی فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشت و پیروزمندانه از اتفاقات و دشمنی های دشمنان بیرون آمد.

    وی اظهار داشت: امروز در بحث قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران جز هشت کشور برتر جهان محسوب می شود و باید گفت که ایران اسلامی در زمینه نیروی انسانی و استحکام بخشی به عنوان اولین کشور دنیا است.

    امام جمعه رامسر در ادامه بیان کرد: دلاور مردان همیشه پیروز اسلام امروز در میدان های مختلف نبرد با دشمنان مشغول جهاد هستند و برای امنیت اسلام و مسلمین جان خود را فدا می کنند.

    وی اضافه کرد: نفوذ اندیشه های انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در جای جای دنیا و به ویژه در کشورهای منطقه روز به روز عینیت بیشتری پیدا می کند و امروز می بینیم که بیداری اسلامی در کشورهای منطقه نشأت گرفته از همین اندیشه ها است.

    وی تصریح کرد: برخی ها در انقلاب اسلامی بعد از جنگ و دفاع مقدس بر خلاف ارزش های انقلاب به دنبال شهرت و مقام طلبی رفتند اما بسیاری از یاران امام و رهبری انقلاب با همان نگاه ارزشی خود ماندند و با جهاد در راه اسلام امروز در میدان های نبرد و دفاع از حرم اهل بیت به مقام شهادت می رسند.

    حجت الاسلام مرتضوی در ادامه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران الگویی برای دیگر کشورها در زمینه مردم سالاری دینی و دموکراسی موفق است خاطر نشان کرد: مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی با شرکت در همه انتخابات گذشته نشان دادند که دشمنی ها و تحریم مانع ایستادگی و مقاومت آنان نخواهد بود.

    وی در پایان گفت: انتخابات ۷ اسفند سال جاری نیز با توکل بر خدا و با حضور گسترده مردم برگ زرینی دیگر در دفتر پر افتخار انقلاب اسلامی می شود.

    IMG_2519 copy IMG_2531 copy IMG_2534 copy IMG_2535 copy IMG_2539 copy