پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 25 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 9452
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۶ بهمن, ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > سیاسی > ویژه ها
  •   

    امام جمعه رامسر:

    پیروزی انقلاب اسلامی احیای فرهنگ برادری و انسان دوستی در امت اسلامی و ملل جهان بود

    امام جمعه رامسر گفت: پیروزی انقلاب اسلامی شروعی برای احیای برادری ها و انسان دوستی ملل جهان به ویژه امت مسلمان در دنیا بود.

    به گزارش نیمه پر، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی در خطبه های نماز جمعه این هفته در بین نمازگزاران ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی از با ارزش ترین روزهای تاریخی و با برکت این مرز و بوم است که به واسطه وحدت و همبستگی مردم و اطاعت از امام خمینی (ره) با اتکای به ایمان به خدا به ثمر نشست.

    وی افزود: فرمان و کلام امام خمینی (ره) در آن روزها حکومت نظامی رژیم طاغوت و دولت بختیار را شکست و مردم مبارز انقلابی مان توانستند نقشه های دشمنان را نقش بر آب کنند.

    وی اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی شروعی برای احیای برادری ها و انسان دوستی ملل جهان به ویژه امت مسلمان در دنیا بود.

    امام جمعه رامسر در ادامه بیان کرد: حضور مردم در یوم الله ۲۲ بهمن امسال می تواند همانند همیشه اقتدار و پایداری نظام اسلامی را تداوم ببخشد و این حضور باعث یأس و ناامیدی دشمنان اسلام می شود.

    وی تصریح کرد: مانور دریایی ولایت ۴ که در آب های نیلگون خلیج فارس به اجرا در آمد و تجهیزات پیشرفته ای نیز رونمایی شد اوج اقتدار دفاعی و نظامی ما را نشان داد و طمع دشمنان اسلام را خنثی کرد.

    وی با بیان اینکه ارزش ها و باورهای ما در تضاد کامل با جبهه استکبار است خاطرنشان کرد: آمریکایی ها به افسر نیروی دریایی خود به واسطه هدف قرار دادن یک هواپیمای مسافربری و کشتن چند صد انسان بی گناه نشان و مدال افتخار می دهند که این خلاف انسانیت و اخلاق است اما ولی امر مسلمین جهان به سربازان این مرز و بوم به دلیل دفاع مقتدرانه از مرزهای کشور نشان فتح می دهد که به واقع این نشانه پیروزی بزرگ و انسانی ماست.

    حجت الاسلام مرتضوی بیان کرد: پیروزی ارتش و بسیج مردمی سوریه در جهت آزادسازی مناطق نبل و الزهرا باعث مسرت و شادی همه مسلمین شده است و این جز به واسطه مقاومت و ایستادگی مردم شیعه آن منطقه و مجاهدت سربازان سوری و مدافعان حرم واقع نمی شد.

    وی افزود: رژیم آل سعود در منطقه فتنه انگیزی می کند و با اقدام خود و کاهش قیمت نفت روز به روز وضعیت اقتصادی بدتری پیدا می کند و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب به زودی شاهد تجزیه عربستان خواهیم بود.

    وی با اشاره به اینکه آل سعود در این روزها از بانک جهانی پول قرض می کند و این نشان از وضعیت بد اقتصادی این رژیم است اظهار داشت: دولت عربستان با کمک به تروریست ها و دخالت در جنگ های سوریه، یمن، عراق و دیگر کشورهای منطقه موجب بی امنی در منطقه است و می بینیم که امروز همچنان شکست می خورد.

    امام جمعه رامسر بیان کرد: بحث حق الناس در انتخابات بسیار حائز اهمیت است و این تکلیف مسئولان اجرایی است.

    وی افزود: شورای نگهبان در این ارتباط نیز بر اساس قانون عمل کرده است و باید گفت که اگر فردی برای نمایندگی مجلس و خبرگان رهبری رد صلاحیت یا عدم احراز شده مبنی بر این نیست که آن فرد ضد نظام است بلکه طبق نظرات کارشناسان مورد نظر شایستگی آن جایگاه را نداشته و می تواند در انقلاب اسلامی در پست ها و مسئولیت های دیگر فعالیت کند.