مراسم افتتاح گازرسانی ۶ روستای دهستان چهل شهید رامسر برگزار شد+ عکس

چاپ

به گزارش نیمه پر، فرماندار رامسر در این مراسم ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت: امسال و سال گذشته بر اثر تحریم ها با مشکلاتی روبرو بودیم ولی تدبیر این دولت باعث شد که علی رغم همه فشارها علیه ایران اسلامی و ایجاد مانع در برابر رشد ملی با بردباری ملت شاهد آرامش سیاسی و اجتماعی در کشور شدیم.

وی افزود: در لحظاتی که مذاکرات هسته ای در راه بود دشمنان تحولات داخل را رصد می کردند ولی خوشبختانه مردم را علاقه مند به انقلاب و نظام یافتند و ملت در برابر تمام مشکلات استقامت کردند.

حسین سروری در ادامه بیان کرد: امیدواریم در شرایط پسا برجام بتوانیم عقب ماندگی گذشته را بر طرف کنیم و بیش از پیش در عرصه های مختلف شاهد رشد و توسعه باشیم.

وی اظهار داشت: ما در ایام دهه فجر شاهد افتتاح و کلنگ زنی ۵۵ پروزه عمرانی در رامسر هستیم که مهمترین پروژه، گاز رسانی در روستاها است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در این روستاها لوه گزاری شده اما در برخی از کوچه ها گاز رسانی نشده که امیدواریم در ماه های اینده از نعمت گاز برخوردار شوند.

فرماندار رامسر گفت:در انتخابات پیش رو انتظار داریم با حضور حداکثری مردم شرکت و فردی اصلح را انتخاب کنند که باعث می شود عقب ماندگی های شهرستان با انتخاب فردی اصلح و شایسته بر طرف شود.

نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس نسز در این مراسم طی سخنانی گفت: ما با لطف شرکت ملی گاز و شرکت نفت، دولت های گذشته و این دولت در جلگه، خانه ای بدون گاز نداریم و همچنان نیز آرام آرام به سمت روستاهای کوهستانی پیش می رویم.

وی افزود: ما در غرب مازندران مشکل حریم راه را داریم که چند باری را نیز در این زمینه در مجلس تذکرات لازم و پیگیری هایی را انجام دادم تا هر چه زودتر این مشکل رفه شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان مازندران نیز  در ادامه این مراسم ضمن عذر خواهی به علت تاخیر در روند گاز رسانی به این روستاها اظهار کرد: حدود ۶ میلیارد در زمینه گاز رسانی به این روستاها هزینه شد و ۳۰۰ علمک در خانه های این ۶ روستا نصب شد.

وی افزود: مردم روستاها باید مسائل ایمنی را رعایت کنند تا جانشان در معرض خطرات احتمالی نباشد و از طرفی استفاده درست و بهینه انتظار اصلی ماست.

محمد اسماعیل ابراهیم زاده در ادمه بیان کرد: گاز رسانی به روستاهای کوهستانی بسیار سخت است و در استان مازندران به هیچ وجه پروژه های ما تعطیل نیست و همچنان تلاش می کنیم که این روند ادامه پیدا کند.

۱۴ ۱۵