پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 25 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 9302
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۰ بهمن, ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    مدیر کمیته امداد امام خمینی رامسر گفت:

    بیش از ۳۰۰ میلیون تومان صدقات در رامسر از ابتدای سال ۹۴ جمع آوری شده است

    مدیر کمیته امداد امام خمینی رامسر گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیون تومان از صندوق صدقات منازل و اماکن عمومی در شهرستان رامسرجمع‌آوری و صرف کمک به امور نیازمندان شده است.

    به گزارش نیمه پر،  پرویز سرایی در گفتگویی گفت: صدقات جمع‌آوری شده برای رفع نیازهای مددجویان از قبیل جهیزیه نوعروسان، هزینه‌های فرهنگی، درمانی، عمرانی و سایر خدمات مورد هدف هزینه شده است.

    وی با اشاره به برخی از آثار و نتایج پرداخت صدقه در زندگی فردی و اجتماعی افزود: در حال حاضر ۱۲ هزار و ۴۷۹ صندوق صدقات در رامسر وجود دارد که شامل صندوق‌های بزرگ، متوسط و کوچک است.

    مدیر کمیته امداد امام خمینی رامسر با اشاره به حدیث امام باقر(ع) درباره اینکه نیکى و صدقه پنهانى فقر را از بین مى‌برد، ضمن تقدیر از همراهی مردم خیر و نوع‌دوست رامسر، ادامه داد: در این شهرستان ۲ هزار و ۶۸۶ نفر زیرپوشش کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

    این مسئول گفت: از ابتدای سال‌ تاکنون بیش از ۲ میلیارد و ۶۹۵ میلیون و ۴۶۷ هزار ریال زکات در سطح شهرستان جمع‌آوری و در امور محرومان و پروژه‌های عمرانی هزینه شده است.

    وی با بیان اینکه واحد زکات کمیته امداد رامسر نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد چشم‌گیری داشته است، تصریح کرد: مردم رامسر در پرداخت زکات همکاری صمیمانه‌ای با عاملان زکات دارند.

    سرایی بیان کرد: سرکشی به خانواده‌های زیرپوشش، رسیدگی به مشکلات عدیده این خانوارها و رفع دغدغه‌های فقرا و مستمندان از اولویت‌های اساسی است که امیدواریم به‌زودی شاهد خودکفایی مددجویان و رضایت خاطر آنها باشیم.

    عضو شورای اداری رامسر با تأکید بر لزوم پرداخت زکات توسط مردم به‌ویژه خیران، اظهار کرد: زکات یک مسئله اصیل در اسلام بوده و پرداخت آن واجب است، لذا همه مومنان و مسلمانان باید در این امر مهم مشارکت داشته باشند تا به فقرا و نیازمندان کمک شود.

    وی در پایان گفت: اکنون بیش از یک‌هزار و ۶۸۱ خانوار در مناطق شهری و روستایی زیرپوشش این نهاد قرار دارند و از خدمات مستمر آن بهره‌مند می‌شوند که افزایش کیفیت خدمات به جامعه هدف همواره مد نظر است.

    روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) رامسر/