پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 29 March 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 9257
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۷ بهمن, ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > سیاسی > ویژه ها
  •   

    دومین جلسه ستاد بزرگداشت ایام دهه فجر در رامسر برگزار شد

    دومین جلسه ستاد بزرگداشت ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور معاون فرماندار، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مدیران ادارت شهرستان رامسر برگزار شد.

    به گزارش نیمه پر، محسن محمدنیا در دومین جلسه ستاد دهه فجر رامسر تاکید کرد: اهداف اصولی در برنامه‌های دهه فجر، نوآوری و برخورداری از برنامه‌های فرهنگی با پیام های ارزشی است که با خود جذابیت و تازگی همراه با امید بخشی نسبت به آینده و استمرار راه روشن انقلاب اسلامی را داشته باشد.

    وی افزود: ایام دهه فجر و پیروی انقلاب اسلامی به عنوان یکی از ایام تاریخی ملت ایران شناخته می شود و این ایام تجلی آرمان‌های انقلاب و بزرگترین رخداد فرهنگی و سیاسی کشور محسوب می‌شود.

    وی اظهار داشت: مشارکت های مردمی و به تبع آن حضور جوانان در این ایام و برگزاری برنامه های دهه فجر موجب افزایش شادابی و نشاط اجتماعی می شود و بهره گیری از این حضور و ابلاغ پیام انقلاب اسلامی مهمترین سیاست‌های مد نظر ستاد دهه فجر شهرستان است.

    محسن محمد نیا در پایان گفت: امیدواریم جشن انقلاب امسال با شکوه هر چه بهتر از سالهای گذشته برگزار شود که این شکوه تجلی گر پیروزی های انقلاب اسلامی در میدان های مختلف علمی، نظامی، فرهنگی و اقتصادی است.

    معاون فرماندار نیز در این جلسه ضمن بیان اینکه دهه فجر یادآور رشادت، شهامت و جان فشانی ملت بزرگ ایران علیه رژیم ظالم پهلوی می باشد، گفت: با همه این مشکلات و چالش ها در طول این سالها اما ملت ایران باز هم با راهنمایی مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف درخشید و به ابرقدرتها نشان دادیم که خواهیم توانست با یکدلی و همراهی گفتمان نوینی در جهان ایجاد کنیم.

    محمد آزاد با اشاره به اجرایی شدن برجام افزود: این پیروزی با صبر مردم ایران و تلاش مسئولان در طی این سالها محقق شد.

    وی ادامه داد: دهه فجر امسال بایستی با تلاش مسئولان و برنامه ریزی های مدون متفاوت تر از سالهای گذشته از نظر کیفی و کمی برگزار شود تا انقلاب را به صاحب اصلی خود امام زمان (عج) برسانیم.

    در پایان کمیته های اجرایی متشکل از ادارت مربوطه برنامه های دهه فجر را اعلام کردند.